۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۳۶

مردم تاکستان مانع انسداد سه راهی روستای کهک شدند

مردم تاکستان مانع انسداد سه راهی روستای کهک شدند

تاکستان- مردم روستای کهک واقع در تاکستان مانع بسته شدن سه راهی کهک، خورهشت شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم روستای کهک تاکستان ظهر سه شنبه مانع مسدود کردن سه راهی این روستا توسط راهداران شدند.

سه راهی کهک در پنچ کیلومتری شهر تاکستان قرار دارد و محل عبور خودروها، ماشین آلات کشاورزی و احشام اهالی دو روستای خورهشت و کهک است.

اهالی روستای کهک معتقدند: با انسداد این تقاطع مردم مجبورند برای دور زدن و ورود به روستا یک کیلومتر را طی کنند و از زیر گذر روستای قمیک اقدام به دور زدن کنند که این کار مقدور نیست.

محمودی یکی از ساکنان روستای کهک به خبرنگار مهر می گوید: ما باید احشام خود را برای چرا به زمینهای بالای بزرگ راه ببریم که با مسدود شدن تقاطع دیگر قادر به این کار نخواهیم بود.

خلج یکی دیگر از اهالی این روستا هم در این باره گفت: رفت و آمد ماشین آلات کشاورزی از بزرگراه خطرناک است و ما نمی توانیم با ماشین آلاتی چون تراکتور یک کیلومتر در بزرگراه طی کنیم و از زیر گذر دور بزنیم.

اما رئیس راه و شهرسازی تاکستان می گوید: طبق قانون هیچ تقاطعی نباید به بزرگراه منتهی شود و برای این منظور دور برگردان و یا پل زیر گذر در نظر گرفته شده است.

رحمانی افزود: با انسدا این تقاطع، برای ورود به روستا یک دور برگردان در فاصله یک کیلومتری بالای سه راهی احداث می شود و برای رفتن به تاکستان هم مردم می توانند اززیر گذر روستای قمیک، که یک کیلومتر پایین تر از روستای کهک است استفاده کنند.

درپایان با سخنرانی فرماندار شهرستان تاکستان و قرار برگزاری جلسه ای و اندیشیدن چاره ای مبنی بر اینکه ضمن رعایت قانون خواسته روستاییان هم اجرا شود، این اعتراض پایان یافت.

کد خبر 3743168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha