۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۳:۲۵

گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

عادل غلامی: باختیم اما هیچوقت اینقدر منسجم نبودیم

عادل غلامی: باختیم اما هیچوقت اینقدر منسجم نبودیم

ملی پوش والیبال ایران پس از شکست برابر ایتالیا گفت: در این بازی فراتر از انتظار بودیم چون هیچ وقت به این اندازه منسجم نبودیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به ریودوژانیرو، در پایان دیدار تیم های ملی والیبال ایران و ایتالیا در مرحله دوم رقابت های المپیک ریو که با شکست ٣ بر صفر کشورمان همراه بود، عادل غلامی اظهارداشت: تیم ما امروز به غیر از اوایل گیم سوم فراتر از انتظار ظاهر شد. در این چند ساله شاید انسجام تیمی به این شکل را نداشتیم.

غلامی ادامه داد: تمام بچه ها سعی و تلاش خودشان را کردند. ما برای بردن آمده بودیم. اما باید بگویم که ایتالیا بدون شک یکی از قدرت های دنیاست و بازی کردن با آنها خیلی سخت است. با این حال ما در ست اول و دوم خیلی آنها را تحت فشار قرار دادیم.

غلامی در پاسخ به این سوال که ست سوم را روی اشتباه بازیکنان باختیم، خاطرنشان کرد: اصلا این طور نیست. حریف آنقدر خوب سرویس می زد که نمی شود گفت بچه های ما اشتباه کردند. بچه های ما استثنایی بازی کردند. از شب قبل هم قسم شده بودیم که بازی خوبی را انجام بدهیم. در ست اول و دوم کمی بخت با ما یار نبود. می توانست بازی برگردد. فقط می خواهم به مردم کشورم بگویم که تمام تلاش مان را کردیم و اگر هم باختیم روی زور و توانایی حریف بود.

کد خبر 3744744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • لیلا ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
      0 0
      ایران باجمعیت فراوان و بیشماری که دارد به راستی بیست ورزشکاری که در المپیک حرفی برای گفتن داشته باشد ندارد ماهمین رشته ها را هم در المپیک باختیم در صورتی که از نظر جمعیت وثروت منابع بسیار غنی هستیم راستی چرا آیا بدنمان ضعیف است یا فکرواندیشه مان یعنی توی این هشتاد میلیون گسی نبود؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!