۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۸

مسئول کمیسیون بهداشت شورای شهر کرمانشاه با مهر مطرح کرد:

پایان شهریور آخرین مهلت برخورداری پزشکان از تخفیف عوارض سالیانه

پایان شهریور آخرین مهلت برخورداری پزشکان از تخفیف عوارض سالیانه

کرمانشاه- مسئول کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: پزشکان و مراکز درمانی برای برخورداری از تخفیف ۲۰ درصدی عوارض سالیانه تا پایان شهریور ماه فرصت دارند.

محمد شه‌پرست در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به درخواست نظام پزشکی، در نشستی که اخیرا با حضور اعضای شورای شهر کرمانشاه برگزار شد در راستای حمایت از پزشکان تخفیف ۲۰ درصدی عوارض سالیانه برای امسال به پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص و همه بیمارستانها و مراکز درمانی ارائه شد.

شه‌پرست پایان شهریور ماه را آخرین مهلت این تخفیف دانست و گفت: بر اساس تصویب شورای اسلامی شهر کرمانشاه به میزان ۲۰ درصد از عوارض ۹۵ تخفیف داده می‌شود و این خدمات به پزشکان شهر کرمانشاه نیز تعمیم داده شده است.

وی در خصوص برنامه‌های مورد تاکید کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر کرمانشاه نیز گفت: پیگیری بحث محیط زیست یکی از موضوعات مهم است که متاسفانه بدرستی به آن توجه نشده و به دنبال آن هستیم تا از ظرفیت NGO های محیط زیستی در سطح شهر کرمانشاه استفاده کنیم.

مسئول کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر کرمانشاه افزود: هر زمان در ارائه خدمتی مردم خودجوش پای کار آمدند توفیقات خوبی حاصل شده و لذا وجود سمن‌های زیست محیطی ظرفیت خوبی برای حفاظت از محیط زیست و اجرای برنامه‌های مفید در این زمینه است و در این راستا سمن‌های فعال نیز شناسایی شده است.

شه‌پرست گفت: طی هفته‌های آینده جلساتی با حضور سمن‌های فعال زیست محیطی کرمانشاه برگزار خواهیم کرد تا در راستای اجرای برنامه‌های محیط زیستی همچون درختکاری در سطح شهر و... همکاری به عمل آید.

وی همچنین به بحث بهداشت به عنوان دیگر موضوع مهم در کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر کرمانشاه اشاره و بیان کرد: در این امر اقدامات خوبی در سطح کارکنان شهرداری شروع شد و در انتهای سال ۹۴ بحث احداث کلینیک شهرداری صورت گرفت که خدمت بسیار خوبی به همه نیروهای شهرداری بود.

مسئول کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: هر سازمانی باید در بحث خدمات به نیروهای خود توجه کند و لذا با توجه به اینکه سرمایه شهرداری نیروی انسانی است برای ارائه خدمات به آنان تلاش می کنیم.

وی گفت: برای عوارض سالیانه پزشکی جلساتی با نظام پزشکی داشتیم و قرارداد بُرد بردی بود و هر دو طرف رضایت داشتیم و اون عوارضی که برای امسال ترسیم شد با رضایت پزشکان و شورا تعیین شد.

کد خبر 3744956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • خ محمدی ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
      0 0
      در کل کاش بیشتر از این مدیران پاک و خدمت گزار مانند اقای شه پرست دراین استان میداشتیم.