۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۵۲

گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

تکواندوکار ایرانی بلژیک راهی دور دوم شد

تکواندوکار ایرانی بلژیک راهی دور دوم شد

در آغاز مبارزات روز دوم از رقابتهای تکواندو المپیک ۲۰۱۶ ریو ، تکواندوکار ایرانی الاصل تیم ملی بلژیک مبارزات خود را با پیروزی آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار مهر از برزیل ، راحله آسمانی که با حمایت فدراسیون جهانی از رقابتهای انتخابی المپیک در قاره اروپا جواز حضور در المپیک را کسب کرد امروز در وزن ۵۷- کیلوگرم با پرچم بلژیک به میدان رفت. 

وی در اولین دیدار به مصاف تکواندوکاری از پاناما رفت و در پایان سه راند مبارزه در نهایت ۱۳ بر یک حریف خود را شکست داد و راهی دور دوم شد. این تکواندوکار در مرحله یک هشتم نهایی باید با «جیدجونز» قهرمان انگلیسی المپیک ۲۰۱۲ لندن و نفر اول رنکینگ جهانی پیکار کند. 

آسمانی در قسمت بالای جدول وزن ۵۷- کیلوگرم قرار دارد و کیمیا علیزاده نماینده کشورمان در قسمت پائین جدول این وزن قرار دارد. 

به گزارش خبرنگار مهر، سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل در جریان است. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.

کد خبر 3745212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha