۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۵۷

با رقابت ۲۰۰ ورزشکار؛

تیم‌های برتر ۴ رشته مسابقات المپیاد دختران شرکت نفت مشخص شد

تیم‌های برتر ۴ رشته مسابقات المپیاد دختران شرکت نفت مشخص شد

سرعین - تیم‌ها و نفرات برتر رقابت‌های المپیاد فرهنگی و ورزشی دختران زیر ۲۶ سال شرکت ملی نفت در چهار رشته بدمینتون، تیراندازی، شطرنج و آمادگی جسمانی مشخص شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این رقابت ها که با حضور بیش از ۵۲۰ ورزشکار زیر ۲۶ سال از سراسر کشور به میزبانی شرکت پالایش نفت تبریز در سرعین برگزار می شود، در دومین دور، رقابت های خود را در چهار رشته پیگیری کرد.

بدمینتون، تیراندازی، شطرنج و آمادگی جسمانی رشته هایی بودند که با حضور بالغ بر ۲۰۰ ورزشکار از مجموعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران برگزار شد و در پایان تیم ها و نفرات برتر و تیم اخلاق معرفی و کاپ قهرمانی و جوایز خود طی مراسمی دریافت کردند.

رئیس امور ورزش و تربیت شرکت پالایش نفت تبریز در آئین اهدا جوایز قهرمانان چهار رشته مرحله دوم گفت: در مجموع کلی رشته تیراندازی که در دو بخش تفنگ بادی و تپانچه بادی برگزار شد، تیم پالایش نفت اراک اول شد و تیم های پالایش نفت آبادان و پالایش نفت تبریز به مقام های دوم و سوم رسیدند.

مهرداد تامینی در تشریح نتایج تیمی و انفرادی رشته تیراندازی در بخش های تفنگ بادی و تپانچه بادی تصریح کرد: در رشته تفنگ بادی تیم پالایش نفت اراک، پالایش نفت تبریز و پالایش نفت آبادان و در رشته تپانچه بادی تیم های پالایش نفت آبادان، پالایش نفت اراک و پالایش نفت تبریز به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

وی با اشاره به نفرات برتر دو رشته تپانچه بادی و تفنگ بادی ادامه داد: در تفنگ بادی خانم مژده علی‌نژاد از پالایش نفت آبادان، عاطفه کریمی از پالایش نفت اراک و پرنیان قاسمی آذر از پالایش نفت تبریز به مقام های اول تا سوم رسیدند.

رئیس امور ورزش و تربیت شرکت پالایش نفت تبریز متذکر شد: در بخش انفرادی تفنگ بادی نیز خانم پریچه محمدیان از پالایش نفت تبریز به مقام اول دست یافت و خانم ها سندس منصورنژاد از پالایش نفت آبادان و شکیبا رضایی از پالایش نفت اراک دوم و سوم شدند.

وی با بیان انکه در رشته تیراندازی پنج تیم هشت نفره به مدت دو روز به رقابت پرداختند، بیان داشت: در این دوره از رقابت ها کاپ اخلاق رشته تیراندازی به تیم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اهدا شد.

تامینی در خصوص نتایج رشته شطرنج که در قالب پنج تیم هفت نفره برگزار شد، اضافه کرد: در این رقابت ها نیز مقام قهرمانی به شطرنج بازان پالایش نفت آبادان رسید و تیم های پالایش نفت اراک و پالایش نفت تبریز دوم و سوم شدند. تیم پالایش تبریز علاوه بر کسب عنوان سومی در سطرنج، کاپ اخلاق این رشته را نیز از آن خود کرد.

وی عنوان کرد: در رشته بدمینتون نیز تیم خطوط لوله و مخابرات، پالایش نفت اراک و پالایش نفت آبادان به مقام های برتر رسیدند و کاپ اخلاق نیز به تیم پالایش نفت اراک تعلق گرفت. در این رشته نیز شش تیم هفت نفره رقابت می کردند.

رئیس امور ورزش و تربیت شرکت پالایش نفت تبریز در خصوص نتایج تیمی رشته آمادگی جسمانی یادآور شد: در این رشته نیز که با حضور شش تیم ۱۳ نفره و در ۱۰ گروه سنی برگزار می شد، در نهایت تیم پالایش نفت آبادان اول شد و تیم های پالایش اراک و خطوط و لوله و مخابرات دوم و شوم شدند.

وی با اشاره به برگزاری رقابت های آمادگی جسمانی در چهار بخش چابکی، ایستگاهی، جابجایی وزنه و دوی استقامت افزود: کاپ اخلاق در رشته آمادگی جسمانی نیز به تیم پالایش نفت اراک رسید.

تامینی همچنین از آغاز دو رشته دیگر از ظهر شنبه در شهرستان های اردبیل و سرعین خبر داد و تاکید کرد: شنا و تنیس روی میز دو رشته ای هستند که در مرحله سوم این بازیها از امروز آغاز و به مدت دو روز ادامه می یابند.

المپیاد فرهنگی ورزشی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با میزبانی شرکت پالایش نفت تبریز و با حضور ورزشکاران در هشت رشته بسکتبال، والیبال، بدمینتون، شنا، تیراندازی، آمادگی جسمانی، شطرنج و تنیس روی میز در شهرستان سرعین برگزاری می شود.

کد خبر 3746486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha