۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۱۱

خراسان رضوی قهرمان جام حامیان شهدای مدافع حرم شد

خراسان رضوی قهرمان جام حامیان شهدای مدافع حرم شد

مشهد ـ رئیس هیئت وزنه‌برداری مشهد گفت: تیم وزنه‌برداری خراسان رضوی به سه مدال طلا و یک نقره به مقام قهرمانی جام حامیان مدافع حرم دست یافت.

امیرحسین اخوان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات وزنه‌برداری شرق کشور با حضور پنج استان گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان روز گذشته به میزبانی هیئت وزنه برداری مشهد برگزار شد.

وی افزود: ۴۲ ورزشکار در هشت وزن در این دوره از مسابقات که با نام جام حامیان مدافع حرم برگزار شد.

رئیس هیئت وزنه برداری مشهد بیان کرد: در مجموع ۵۷ نفر در سمت های سرپرست، داور و ورزشکار در این مسابقات حضور داشتند که از مجموع هشت داور چهار داور از استان خراسان رضوی بودند.

اخوان خاطر نشان کرد: قاسم خالدی، علی گندمی و احمد شاهین داوران بین المللی رشته وزنه برداری هستند که در این دوره در هیئت ژوری فعالیت کردند.

وی اظهار داشت: در پایان مسابقه، از علیرضا حبیب پور، اکبر جانداری، ایمان قشقایی، میثم اسفندیاری و رضا باخدا به عنوان قهرمانان جهان، آسیا و کشوری این رشته ورزشی تقدیر شد.

رئیس هیئت وزنه برداری مشهد بیان کرد: در پایان خراسان رضوی با کسب سه مدال طلا و یک مدال نقره به مقام اول تیمی دست پیدا کرد و تیم های وزنه برداری سیستان و بلوچستان و گلستان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

کد خبر 3746674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha