۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۴۰

مدیر حج و زیارت کرمان:

جلوگیری از بازار سیاه دلار/اعزام زائران ضابطه‌مند انجام می شود

جلوگیری از بازار سیاه دلار/اعزام زائران ضابطه‌مند انجام می شود

کرمان - مدیر حج و زیارت استان کرمان گفت: به منظور جلوگیری از ایجاد بازار سیاه دلار ثبت نام از زائرین اربعین با ریال و کارت بانکی صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام روح الله صاحبی عصر شنبه در نشست کارگروه یاوران معنوی اربعین حسینی (ع) استان کرمان از انجام اقدامات لازم برای اعزام زائران عتبات عالیات خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته 38 ویزا از استان کرمان برای اربعین صادر شد.

وی 10 هزار ویزای صادر شده را مربوط به استان های همجوار دانست و ادامه داد: مابقی ویزاها مربوط به استان کرمان بود.

حجت الاسلام صاحبی پیش بینی کرد که امسال از استان کرمان 50 هزار نفر برای زیارت عتبات ثبت نام کنند و گفت: ابزارهای دولتی برای مدیریت برنامه های اعزام زیارت کنندگان عتبات عالیات کافی نبوده و همگان باید در این زمینه همکاری کنند.

وی با اشاره به اقدامات صوررت گرفته در استان کرمان برای بازسازی عتبات گفت: این امر نشاندهنده عشق و علاقه مردم این دیار به ائمه اطهار (ع) است.

حجت الاسلام صاحبی از عزم جدی برای جلوگیری از موازی کاری در اعزام ها خبر داد و گفت: در نظر داریم اعزام به عتبات عالیات را به صورت ضابطه مند انجام دهیم.

وی با معرفی سایت سما برای ثبت نام زائران برای اعزام به عتبات عالیات در ماه های محرم و صفر افزود: سال گذشته شاهد بازارسیاه دلار در اعزام زائران بودیم که امسال برای جلوگیری از این مساله ثبت نام با ریال و کارت بانکی انجام می شود.

حجت الاسلام صاحبی با اشاره به اینکه افراد می توانند مبلغ واریزی را از طریق عابربانک های ایران انجام دهند، گفت: امسال از استان کرمان پرواز آزاد به عتبات عالیات نخواهیم داشت.

کد خبر 3746852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha