۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۹:۱۸

کمک داور فینال مسابقات فوتبال المپیک ریو:

مدیران خراسانی اقدام ویژه‌ای برای حمایت از داوران انجام نداده‌اند

مدیران خراسانی اقدام ویژه‌ای برای حمایت از داوران انجام نداده‌اند

مشهد ـ کمک داور فینال مسابقات فوتبال المپیک ریو گفت: مدیران خراسانی اقدام ویژه‌ای برای حمایت از داوران انجام نداده‌ و به افتخارات چند داور مشهدی بسنده کرده اند.

رضا سخندان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه افتخار می کنم به عنوان یک مشهدی و ایرانی توانستم در المپیک ۲۰۱۶ حضور داشته باشم، اظهار کرد: بازی فینال بین تیم‌های برزیل و آلمان نبردی محکم و همراه با سرعت بالا بود و خدا را شکر تیم داوری توانست قضاوت خوبی داشته باشد به طوریکه مسئولان فیفا از تیم داوری راضی بودند و پس از بازی در زمین به ما تبریک گفتند.

وی با اشاره به اینکه برزیلی‌ها عاشق فوتبال هستند، بیان کرد: قضاوت در برزیل بسیار سخت است زیرا آن‌ها در تمامی المپیک‌ها حاضر هستند تمامی مدال ها را از دست بدهند ولی مدال فوتبال را به دست آوردند و در این حالت خود را قهرمان المپیک می‌دانند که این شرایط را برای قضاوت چنین بازی‌ای در برزیل سخت کرده بود.

کمک داور فینال مسابقات فوتبال المپیک ریو ادامه داد: خوشبختانه سطح داوری استان خراسان رضوی و شهر مشهد در ۱۰ سال گذشته با حضور داوران شایسته به خوبی رشد داشته اما متاسفانه از سمت مدیران کار خاصی در این زمینه صورت نگرفته است و آنها به افتخارات ما چند داور مشهدی بسنده کرده اند.

وی ضمن انتقاد از تغییرات مدیریتی زیاد در هیئت فوتبال خراسان و کمیته داوری عنوان کرد: با اینکه افراد خوبی در این سمت ها به کار گرفته شده‌اند اما تفکر خاصی برای پیشرفت داوری استان نداشته‌اند و در حال حاضر شرایط خوبی را برای داوری استان خراسان رضوی متصور نیستم ولی امیدوارم با تزریق نیروهای جدید و حفظ یکپارچگی بتوانیم باز هم نیروهای خوبی را به داوری کشور معرفی کنیم.

کد خبر 3749537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha