۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۰۸

پخش مجله علمی «فوتون» از شبکه چهار سیما

پخش مجله علمی «فوتون» از شبکه چهار سیما

مجله علمی شبانه «فوتون» از امشب ۲شهریور ماه روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، فوتون در فیزیک یک ذره بنیادی است که به‌عنوان واحد کوانتومی نور و یا هر نوع تابش الکترومغناطیسی گفته می‌شود.

با الهام از این ذره کوچک ولی نورانی، گروه دانش شبکه چهار قصد دارد تا روزنه ای به دنیای علم و فناوری برای مخاطبان شبکه چهار باز کند و آنان را با رشد روزافزون تکنولوژی همگام کند.

«فوتون» نام مجله ای علمی است که قرار است از امشب ۲ شهریور ماه هرشب در زمان کوتاه حدودا ۱۵ دقیقه ای از شبکه چهار پخش شود.

پرسه در محافل علمی، روایت و گزارش از رویدادهای علمی و هنری، بیان مهمترین و جدیدترین اخبار و تازه های علمی و فناوری و ... را هر شب به تهیه کنندگی کیوان بخشی و اجرای مشترک فرهاد شمسیان و شیوا قانعی ساعت ۲۰:۴۵ در «فوتون» شاهد باشید.

کد خبر 3749794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • غلامی ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
      0 0
      همه اخبار شبکه داغون 4 رو کنترات برداشتید همینجوری کار می کنید... دمتون گرم یه ذره از این خبرهای خوب هم به بقیه همکاراتون بدید تو رسانه هاشون کار کنند. کیفیت مهر به خاطر نشر اخبار کنداکتوری و غیر جذاب بسیار بسیار افت کرده...
    • حسام IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
      0 0
      لطفاً در انتخاب مجرى و گوينده برنامه ها دقت فرماييد. مجرى محترم و خانم برنامه ى فوتون با اغراق در استفاده ازحركات دست ، نه تنها مخاطب را جذب نمى كند بلكه باعث ايجاد حالات عصبى در بيننده ميشود.
    • اکبر صفری IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
      0 0
      شبکه ایی که به من ارامش میده شبکه4 هستش