۲ شهریور ۱۳۹۵، ۲۲:۱۲

فرماندار سرعین مطرح کرد؛

سرعین میزبانی شایسته برای المپیاد ورزشی شرکت نفت بود

سرعین میزبانی شایسته برای المپیاد ورزشی شرکت نفت بود

سرعین - فرماندار سرعین با اشاره به برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دختران شرکت نفت با حضور ۵۲۰ ورزشکار در این شهرستان تاکید کرد که سرعین میزبانی شایسته برای این المپیاد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، عاطف ناصری شامگاه سه شنبه در اختتامیه پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دختران زیر ۲۶ سال شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در سرعین افزود: سرعین متعلق به تمام کشور بوده و تلاش می شود خدمات شایسته به میهمانان و گردشگران ارائه شود.

وی اضافه کرد: در این راستا تلاش شد با همکاری تمام بخش ها بویژه حوزه ورزش سرعین، پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دختران زیر ۲۶ سال شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با شایستگی برگزار شود که این امر محقق شد.

فرماندار سرعین تلاش های صورت گرفته را بر اساس مسئولیت اجتماعی دانست و تاکید کرد که توسعه ورزش و ایجا شادابی و نشاط در جامعه مهمترین مسئولیت اجتماعی برای تمام بخش‌های دولتی است.

وی یادآور شد: ارتقا سرمایه های اجتماعی یک ضرورت بوده و این مهم با مشارکت و سرمایه گذاری تمام بخش های دولتی و غیر دولتی محقق می شود.

ناصری با بیان اینکه دولت برای ایجاد نشاط و حفظ شادابی و نیز توسعه ورزش در جامعه مسئولیت بزرگ اجتماعی دارد، ادامه داد: برگزاری المپیاد از سوی شرکت نفت گاهی در این راستا و نیز توسعه سرمایه های اجتماعی است.

وی این المپیادها را در رفع معضلات اجتماعی و ارتقا فضای سالم اجتماعی بسیار مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: در آموزه های دینی ما همیشه به این مهم به عنوان مسئولیت های اجتماعی تاکید و سفارش شده است.

فرماندار سرعین با اشاره به شرایط کنونی جامعه بویژه شرایط حاکم بر کودکان و جوانان تصریح کرد: بشریت در قفس زندگی دیجیتالی گرفتار شده، قفسی که به ظاهر طلا و رویایی اما با باطنی خاکستر است.

وی این امر را معضلی برای جامعه دانست و متذکر شد: برگزاری المپیادها و مسابقات ورزشی به مانند المپیاد شرکت نفت در واقع مرهمی برای رهایی از زندگی دیجیتالی و غلبه بر بیگانگی انسان ها است تا نگذاریم رنگ عاطفی زندگی اجتماعی از بین برود.

ناصری در عین حال با اشاره به برگزاری این المپیاد با حضور بیش از ۵۲۰ ورزشکار دختر تاکید کرد که این عامل می تواند در رشد و شکوفایی استعدادهای قشر بانوان جامعه تاثیرگذار باشد تا این دختران به عنوان مادران آینده کودکانی سالم و بانشاط تربیت کنند.

سرمایه‌گذاری شرکت نفت برای توسعه ورزش و ایجاد نشاط

مدیر منابع انسانی شرکت پالایش نفت تبریز نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه فضای متفاوتی را در این دوره از المپیاد در مقایسه با دوره های قبل شاهد بودیم، افزود: این المپیاد با برنامه ریزی و هماهنگی مطلوب و با تیم اجرایی قوی به لحاظ کیفی متفاوت از دوره های قبل برگزار شد.

نوروزی با اشاره به میزبانی شرکت پالایش نفت تبریز از این المپیاد در شهرستان سرعین تاکید کرد که شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران سرمایه گذاری مطلوبی برای توسعه ورزش و ایجاد نشاط انجام داده که نتیجه آن حضور ورزشکاران خوب خانواده شرکت نفت در رقابت های کشوری و در تیم های ملی است.

وی با بیان اینکه توانمندی های ورزشکارانی که با تلاش مجموعه شرکت نفت تربیت می شوند در رقابت های ملی خود را نشان داده است، متذکر شد: توسعه فرهنگی و ورزشی در شرکت نفت از اولویت های بالایی برخوردار بوده و در این خصوص المپیادهای سراسری بسیاری در بین فرزندان و خانواده های این مجموعه برگزار می شود.

مدیر منابع انسانی شرکت پالایش نفت تبریز با اشاره به حمایت گسترده مدیران شرکت نفت به لحاظ فرهنگی و ورزشی عنوان کرد: این حمایت ها برگرفته از مسئولیت های اجتماعی بوده و استعدادیابی ورزشی حرفه ای و با مهارت و پرورش و شکوفایی آنها و تحویل به تیم های ملی با برگزاری المپیادها در این راستا است.

کد خبر 3750197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha