۳ شهریور ۱۳۹۵، ۹:۵۲

با حضور ۲۷ تیم؛

مسابقات تنیس روی میز نونهالان کشور در قم آغاز شد

مسابقات تنیس روی میز نونهالان کشور در قم آغاز شد

قم - مسابقات تنیس روی میز نونهالان کشور با حضور ۲۷ تیم از استان‌های مختلف کشور در قم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های تنیس روی میز نونهالان پسر کشور از صبح چهارشنبه در سالن شهید منتظری قم آغاز به کار کرد و تیم‌های حاضر در این مسابقات رقابت‌های خود را در بخش تیمی آغاز کردند.

در این رقابت‌ها ۲۷ تیم از استان‌های مختلف کشور حضور دارند که در قالب ۸ گروه با هم به رقابت می‌پردازند که ۵ گروه از این ۸ گروه ۳ تیمی است و گروه‌های ششم تا هشتم مسابقات نیز با حضور ۴ تیم شکل گرفته است.

در گروه ۸ مسابقات تنیس روی میز پسران نونهال کشور، تیم تنیس روی میز قم با  آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویراحمد و سمنان مسابقه همگروه شده است و در صورت کسب عنوان اول یا دوم گروه به دور دوم راه پیدا خواهد کرد.

 سید محمد معین منتظری، علیرضا رضایی فر، ایمان میرزایی،  سید علی سجادیان و محسن سجادی بازیکنان تیم تنیس روی میز قم را تشکیل می‌دهند و مربیگری این تیم بر عهده ابوالفضل اسدی است.

مسابقات قهرمانی نونهالان پسر کشور در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار می‌شود که در بخش تیمی، تیم‌های اول و دوم گروه برای رده‌های اول تا شانزدهم و تیم‌های سوم و چهارم گروه‌ها برای کسب رتبه‌های هفدهم به بعد مسابقه می‌دهند.

استان قم در حال حاضر نقش مهمی در مشارکت در رویدادهای ملی و کشوری تنیس روی میز دارد و بخش مهمی از رویدادهای پایه تنیس روی میز کشور در ۲ سال اخیر در قم برگزار شده است ضمن این که این رقابت‌ها تا جمعه در قم ادامه خواهد داشت.

کد خبر 3750378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha