۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۰۱

مدیر گلستانی تیم ملی فوتوالی در گفتگو با مهر:

حریفان تیم ملی فوتوالی در المپیک آزمایشی ریو مشخص شدند

حریفان تیم ملی فوتوالی در المپیک آزمایشی ریو مشخص شدند

گرگان – مدیر گلستانی تیم ملی فوتوالی ایران از مشخص شدن حریفان تیم ملی در مرحله مقدماتی رقابت های المپیک آزمایشی ریو خبر داد.

منصور دمیرچی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتوالی اعزامی به مسابقات المپیک آزمایشی ریودوژانیرو اظهار کرد: قرعه کشی تورنمنت جهانی یا المپیک آزمایشی در برزیل انجام شد و تیم ملی فوتوالی ایران حریفان خود را شناخت.

دمیرچی افزود: بدین ترتیب تیم ایران در گروه پنجم مسابقات با تیم های برزیل ب، اتریش و کلمبیا همگروه شده است.

وی درباره سایر گروه ها اظهار کرد: تیم های اسپانیا، مالزی، استرالیا و آمریکا در گروه یک، ایتالیا، اروگوئه، بریتانیا و رژیم اشغالگر قدس در گروه دو، فرانسه، هند، سوئیس و کانادا در گروه سه، برزیل الف، امارات متحده عربی، هلند و تونس در گروه چهار و پاراگوئه، بولیوی، پرتغال و آلمان در گروه ششم قرار گرفتند.

وی به نحوه صعود تیم ها اشاره کرد و گفت: از هر گروه دو تیم برتر به دور بعد راه پیدا می کنند و چهار تیم سوم که بیشترین امتیاز را داشته باشند نیز به دور بعد صعود خواهند کرد و در مجموع ۱۶ تیم راهی مرحله یک هشتم نهایی می شوند.

مدیر تیم اعزامی ایران تصریح کرد: تورنمنت جهانی ریو ۲۰۱۶ معتبرترین مسابقات فوتوالی جهان است که امسال در فاصله زمانی بین برگزاری مسابقات المپیک و پارالمپیک در ورزشگاه اصلی والیبال ساحلی شهر ریو در کشور برزیل برگزار می شود.

ابوذر قربانی و جمیل کر از گلستان اعضای تیم ملی را تشکیل می دهند و جعفر حاجی صفری از گلستان به عنوان مربی و منصور دمیرچی نایب رییس انجمن فوتوالی کشور و رییس هیئت انجمن های ورزشی استان گلستان به عنوان مدیر، این تیم را همراهی می کنند.

تیم ملی فوتوالی کشورمان اردیبهشت امسال در رقابت های قهرمانی آسیا در تایلند موفق به کسب مقام دوم شده بود.

کد خبر 3750436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha