۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۴۹

نماینده مردم مرند وجلفا در مجلس:

تنگاهای مالی نباید موجب کند شدن ارائه خدمات به مردم شود

تنگاهای مالی نباید موجب کند شدن ارائه خدمات به مردم شود

مرند - نماینده مردم مرند وجلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: تنگاهای مالی نباید موجب کند شدن ارائه خدمات به مردم شود.

محمد حسن نژاد در حاشیه بهره برداری از  مدرسه شش کلاسه شهید جعفری در شهرستان مرند به خبرنگار مهر گفت:  دولت ومجلس از آن مردم هستند چرا که از مردم حقوق می گیرند این وظیفه ما هست که کارهای انجام شده را براساس فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به مردم بگوئیم.

وی در ادامه خاطر نشان شد: تنها تنگاهای مالی و تحریم ها نیستد که  موجب کندی اجرای پروژه ها می شود بلکه بعضی بی تدبیری ها وکم کاری ها نیز می توانند باعث کندی و رکود درپروژه ها شوند.

نماینده مردم مرند در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عدم اجرای  تعریض جاده بناب مرند به مرند وبالعکس گفت: متاسفانه  جاده بناب مرند به مرند ماههاست که رها شده وکسی جوابگوی معطل ماندن این جاده نیست واقعا نمی دانم مسئولان چه می کنند.

حسن نژاد در پایان سخنان خود تصریح کرد: درصورت عدم اجرای این پروژه درصحن مجلس از وزیر راه وشهرسازی سوال خواهم نمود و او را به مجلس خواهم کشاند.

گفتنی است دبیرستان شش کلاسه شهید جعفری بناب مرند همزمان با سومین روز هفته دولت از طریق ویدئو کنفرانس توسط علی طیب نیا وزیر اقتصاد و دارایی و اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی و با حضور محمد حسن نژاد نماینده مردم مرند وجلفا درمجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستانی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال و زیربنای دو هزار و ۵۰۰ متر مربع افتتاح شد.

کد خبر 3751736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha