۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۳۴

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس:

اتصال پیشوا به محور قم-گرمسار ضروری است

اتصال پیشوا به محور قم-گرمسار ضروری است

پیشوا-نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: اتصال پیشوا به محور قم-گرمسار امری ضروری و مورد نیاز است.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که برخی پروژه های راهسازی زمینه توسعه و رونق هر چه بیشتر یک منطقه را فراهم می سازد، اظهار داشت: توسعه حمل و نقل جاده ای و ارتقای زیرساخت های این حوزه در شهرستان های جنوب شرق استان تهران نظیر ورامین، پیشوا و قرچک ضروری است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: اتصال شهرستان پیشوا به محور قم-گرمسار نیز یکی از پروژه هایی است که مسیر توسعه این منطقه را شتاب دوچندان می دهد.

وی ادامه داد: بدون تردید اتصال پیشوا به محور قم-گرمسار امری ضروری و مورد نیاز است که امیدواریم مورد توجه مسئولان وزارت راه و شهرسازی قرار بگیرد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برخی پروژه ها نظیر اتصال پیشوا به محور قم -گرمسار، تکمیل و تعریض محور آبباریک و بهبود وضعیت محور ورامین به جوادآباد از نیازهای عمده مردم شهرستان های جنوب شرق استان تهران است.

وی بیان داشت: شهرستان های جنوب شرق استان تهران ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار بالایی در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و غیره دارند و بدون تردید گسترش زیر ساخت های حمل و نقل و بهبود امکانات جاده ای این مناطق، می تواند به رشد وتوسعه این شهرستان ها کمک شایانی را کند.

کد خبر 3752183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha