۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۱۱

در مسابقات تنیس روی میز نونهالان کشور رقم خورد؛

قهرمانی نمایندگان تهران و عنوان سوم برای پینگ پنگ باز قمی

قهرمانی نمایندگان تهران و عنوان سوم برای پینگ پنگ باز قمی

قم - مسابقات تنیس روی میز نونهالان پسر کشور با قهرمانی نمایندگان تهران و عنوان سوم برای پینگ پنگ باز قمی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، پرونده مسابقات تنیس روی میز نونهالان پسر کشور با برگزاری مسابقات بخش انفرادی بسته شد و در این بخش نمایندگان استان تهران در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند و پینگ پنگ باز استان قم سوم شد.

در این مسابقات که شامگاه جمعه در سالن شهید منتظری قم به انجام رسید محمد معین منتظری پینگ پنگ باز آینده دار و برجسته استان قم در ادامه روند رو به رشد خود این بار به جمع ۴ نفر برتر کشور رسید و توانست به همراه ارشیا عنایت زاده از خوزستان به مقام سوم مشترک کشور برسد.

منتظری در حالی موفق به کسب این عنوان شد که چندی پیش به عنوان یکی از نمایندگان کشورمان در مسابقات بین المللی تنیس روی میز طرح هوپس آسیا در هند شرکت داشت و در یک سال اخیر رشد خیره کننده‌ای داشته است.

در دیدار نهایی این مسابقات در قسمت انفرادی، محمد امین صمدی از تهران برابر هم استانی خود آریا نصیری قرار گرفت و موفق شد با شکست حریف خود عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را در قم به دست بیاورد.

پیکارهای انفرادی با حضور ۱۱۱ نفر از برترین‌های تنیس روی میز نونهالان کشور در جدول ۱۲۸ نفری حذفی دنبال شد و در مراسم پایانی این مسابقات احکام و مدال قهرمانان توسط نظری دبیر فدراسیون تنیس روی میز، حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، محمد عموییان رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم و امید شمس سرمربی تیم ملی نونهالان به نفرات برتر اهدا شد.

پیش از این در بخش تیمی نیز، تیم تنیس روی میز تهران در فینال کردستان را شکست داد و قهرمان شد اما تیم تنیس روی میز استان قم با وجود صعود از مرحله گروهی و در عین شایستگی نتوانست به رتبه‌ای بهتر از دهم دست پیدا کند.

فدراسیون تنیس روی میز نیز در پایان این رقابت‌ها از میزبانی مناسب و سطح بالای هیئت تنیس روی میز استان قم در برگزاری این مسابقات از این هیئت قدردانی کرد.

کد خبر 3752734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha