۶ شهریور ۱۳۹۵، ۸:۲۷

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس:

تربیت دانش آموزان فن محور مبنای فعالیت آموزش و پرورش قرار گیرد

تربیت دانش آموزان فن محور مبنای فعالیت آموزش و پرورش قرار گیرد

ورامین- نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس گفت: بایدتربیت دانش آموز فن محور مبنای فعالیت در آموزش وپرورش قرار گرفته و آینده سازان ایران اسلامی با یادگیری فنون خاصی از مدارس خارج شوند.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر، توجه به محتوای کتب درسی در آموزش و پرورش را بسیار مهم و ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: محتوای کتب درسی در تربیت و پرورش دانش آموزان بسیار موثر است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: بدون تردید باید از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل ها استفاده شود تا کتب درسی ارائه شده در مدارس کشور منطبق با ارزش ها و اصول دینی و مذهبی باشد.

وی با اشاره به این نکته که دغدغه های موجود در این زمینه در فرصت های مختلف بیان شده است، ادامه داد: تاکنون دغدغه ها و نظرات خود در موضوع تدوین کتب درسی آموزش و پرورش به مسئولان و متولیان این وزارتخانه بیان شده است، چرا که اعتقاد داریم که باید کتب درسی در مدارس کشور به صورت کامل، منطبق با ارزش های اسلامی و فرهنگی دینی باشد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، توجه به وضعیت اقتصادی و اشتغال را نیز در تدوین کتب درسی بسیار مهم دانست و گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، باید محتوای کتب درسی به سمت و سویی حرکت کند که دانش آموزان پس از حضور در مدارس، فنون خاصی را آموزش دیده باشند.

وی ادامه داد: باید تربیت دانش آموز فن محور مبنای فعالیت در آموزش و پرورش قرار گرفته و آینده سازان ایران اسلامی با یادگیری فنون خاصی از مدارس خارج شوند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نباید به آموزش تئوری و آکادمی به دانش آموزان بسنده کنیم، چرا که تکیه بر این امر مشکلات متعددی را در حوزه اشتغال ایجاد می کند.

نقوی حسینی گفت: باید از همه ظرفیت ها و امکانات موجود برای تربیت و پرورش دانش آموزان به منظور حضور موثر در اجتماع استفاده شود.

کد خبر 3752735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha