۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۱۵

رئیس هیئت تنیس روی میز قم در گفتگو با مهر:

۴ پینگ پنگ باز قمی در مسابقات بین المللی قزوین رقابت می‌کنند

۴ پینگ پنگ باز قمی در مسابقات بین المللی قزوین رقابت می‌کنند

قم - رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از رقابت ۴ پینگ پنگ باز قمی در مسابقات بین المللی تنیس روی میز قزوین خبر داد.

محمد عموییان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات تنیس روی میز بین المللی قزوین در حالی از امروز آغاز می‌شود که برترین‌های تنیس روی میز کشور در ۲ رده سنی برای حضور در این مسابقات فراخوانده شده‌اند.

وی افزود: این مسابقات با حضور شرکت کنندگان خارجی برگزار می‌شود و استان قم نیز ۴ پینگ پنگ باز در این مسابقات در اختیار دارد که یک نفر در بخش تیمی در قالب تیم ملی نونهالان و ۳ نفر در بخش آزاد به صورت انفرادی در این مسابقات حضور دارند.

رئیس هیئت تنیس روی میز قم گفت: محمد معین منتظری پینگ پنگ باز برجسته قم در رده سنی نونهالان که چند روز قبل در مسابقات نونهالان کشور در قم به مقام سوم رسید به عنوان یکی از دعوت شدگان به تیم ملی در این مسابقات رقابت خواهد کرد.

عموییان بیان داشت: علاوه بر معین منتظری نام ۲ پینگ پنگ باز پسر و یک پینگ پنگ باز دختر قم نیز در فهرست شرکت کنندگان در مسابقات انفرادی به چشم می‌خورد به طوری که ساره احمدی تنها دختر قمی حاضر در این مسابقات بین المللی خواهد بود.

وی عنوان کرد: ساره احمدی چندی قبل در مسابقات تنیس روی میز نونهالان دختر کشور در همدان با عملکردی بالاتر از حد تصور توانست به جمع ۸ نفر برتر ایران برسد و علاوه بر احمدی، بازیکنانی چون سارا محمدی، حانیه عموییان، زهرا مصباحی و سارا کراری ظرفیت‌های تنیس روی میز قم در بخش دختران هستند.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: محمد امین منتظری و پویا وفایی ۲ پینگ پنگ باز دیگر قمی هستند که برای حضور در مسابقات بین المللی قزوین دعوت شده‌اند البته محمد امین منتظری برادر بزرگ‌تر معین منتظری قهرمان بین المللی تنیس روی میز قم است.

کد خبر 3753812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha