۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۴۲

نایب رئیس هیئت تنیس روی میز قم در گفتگو با مهر خبر داد:

عملکرد فراتر از انتظار ۴ نماینده قم در مسابقات بین‌المللی قزوین

عملکرد فراتر از انتظار ۴ نماینده قم در مسابقات بین‌المللی قزوین

قم - نایب رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از عملکرد فراتر از انتظار ۴ نماینده قم در مسابقات بین المللی قزوین خبر داد.

آزاده مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رقابت‌های بین المللی جام فجر قزوین به پایان رسید و در پایان این مسابقات هر ۴ نماینده تنیس روی میز قم توانستند عملکردی در خور توجه ارائه دهند.

وی افزود: در این مسابقات که دوشنبه شب در قزوین خاتمه یافت سید محمد معین منتظری ستاره این روزهای تنیس روی میز قم در بخش تیمی همراه با تیم ملی نونهالان به مقام سوم دست پیدا کرد و سید محمد امین منتظری برادر بزرگتر معین منتظری در رده سنی نوجوانان نیز در این مسابقات توانست از گروه خود صعود کند.

نایب رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت:  این ورزشکار در مرحله بعد در یک بازی زیبا  و جذاب  مقابل امین احمدیان ۳ بر یک مغلوب شد اما تمامی حاضران در سالن عملکرد  او را مقابل قهرمان ایران تحسین کردند.

مهدوی بیان داشت: پویا وفایی دیگر نماینده قم در بخش انفرادی که با ۲ پیروزی از گروه خود صعود کرده بود در نمایشی بی نظیر  برابر مهدی سرحدی، عضو تیم ملی نوجوانان، بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع خود به پایان رساند  و این پدیده پینگ پنگ قم، با برد ۳ بر ۲ در مقابل رادین خیام، توانست به جمع ۸ نفر برتر راه یابد.

وی عنوان کرد: پویا وفایی در ادامه برای صعود به نیمه نهایی ۳ بر ۲ مغلوب ایلیا کورتچینسکی بازیکن بلاروس شد و به مقام پنجم رسید تا با نتیجه‌ای فراتر از حد انتظار به کار خود پایان دهد.

نایب رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: ساره احمدی نیز تنها دختر قمی شرکت کننده در مسابقات بین المللی در گروه خود، با رقابتی پایاپای و عملکردی بالاتر از حد تصور در مقابل حریفان خود، نفر اول بلاروس و ملیکا عامر طاس، عضو دسته برتر نوجوانان کشور از فارس در حالی نتیجه را واگذار کرد که  پا به پای آن‌ها پیش رفت و حریف دست و پا بسته‌ای نبود.

کد خبر 3756110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha