۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴

جشن پیوندآسمانی درخراسان شمالی برگزار می‌شود/لزوم توجه بیشترخیرین

جشن پیوندآسمانی درخراسان شمالی برگزار می‌شود/لزوم توجه بیشترخیرین

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از برگزاری جشن پیوند آسمانی همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در این استان خبر داد.

عباس اهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر یک هزار و ۷۰۰ زوج نیازمند تحت پوشش کمیته امداد خراسان شمالی، پشت نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند.

اهرابی بابیان اینکه جشن پیوند آسمانی با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشن فراهم‌سازی زمینه ازدواج جوانان و کمک به تأمین جهیزیه زوج‌ها با کمک و همکاری خیرین است.

وی با اشاره به اینکه برای تأمین جهیزیه هر زوج دو میلیون تومان اعتبار نیاز است، افزود: برای تأمین جهیزیه تمام زوج‌های نیازمند تحت پوشش اعتباری بالغ ‌بر سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیاز داریم.

اهرابی اظهار کرد: از خیرین و نیکوکاران درخواست می کنیم که در این مقوله ورود پیدا کنند تا مشکل تهیه جهیزیه و شروع زندگی مشترک این زوج های جوان فراهم شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: در سال گذشته نیز ۶۰۰ فقره کمک جهیزیه بااعتباری بالغ ‌بر ۱۰ میلیارد ریال با همکاری خیرین به زوج‌های نیازمند تحت پوشش کمیته اهدا شد.

کد خبر 3756264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha