۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۸:۱۸

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس:

وزارت آموزش و پرورش مدیریت منابع انسانی را جدی بگیرد

وزارت آموزش و پرورش مدیریت منابع انسانی را جدی بگیرد

تهران-نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت:مدیریت منابع انسانی باید یکی از اولویت های جدی وزارت آموزش و پرورش باشد.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که ظرفیت های مهمی در بخش دانش آموزی و فرهنگیان کشور وجود دارد، اظهار داشت: جامعه فرهنگیان کشور از استعداد و ظرفیت های بسیار بالایی برای پرورش آینده سازان ایران اسلامی برخوردار است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود:اگر به درستی از ظرفیت ها و استعدادهای فرهنگیان کشور استفاده شود، می توان به دستاوردهای بیشتری در حوزه آموزش و پرورش دست یافت.

وی مدیریت منابع انسانی را یکی از اولویت های جدی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد و ادامه داد: مدیریت منابع انسانی باید به صورت ویژه و اساسی در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این نکته که توزیع متوازن در حوزه استفاده از ظرفیت فرهنگیان وجود ندارد، یادآور شد:علیرغم ازدیاد نیرو در آموزش و پرورش، اما مشاهده می کنیم که به دلیل ضعف در مدیریت منابع انسانی، برخی مدارس با کمبود نیرو مواجه هستند.

وی ادامه داد: عدم مدیریت منابع انسانی نه تنها مشکلاتی را در حوزه کمبود نیرو در برخی مدارس ایجاد می کند، بلکه مشکلات متعددی را به همراه می آورد که به نظام آموزشی ضربه زده و در نهایت بر عملکرد فرهنگیان و دانش آموزان تأثیر می گذارد.

نقوی حسینی گفت: بدون تردید یکی از رسالت های آموزش و پرورش در برهه کنونی، استفاده درست و بهینه از ظرفیت فرهنگیان است که باید با توجه به شرایط موجود مورد توجه جدی تری قرار گیرد.

کد خبر 3757058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha