۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۰۰

سرپرست شعب بانک کشاورزی استان همدان:

۱۴۶ ملک و واحد تولیدی استان همدان در تملک بانک کشاورزی است

۱۴۶ ملک و واحد تولیدی استان همدان در تملک بانک کشاورزی است

همدان - سرپرست شعب بانک کشاورزی استان همدان گفت: ۲۰۰ ملک و واحد تولیدی در سال‌های گذشته توسط بانک کشاورزی درهمدان تملک شده بودکه سال گذشته ۲۶ ملک و امسال ۲۸ ملک به صاحبان آنها بازپس داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدسعید موسوی ظهر چهارشنبه در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران با اشاره به اینکه ۷۸ درصد تسهیلات اشتغالزایی استان همدان توسط بانک کشاورزی پرداخت شده است، گفت: براساس آمار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۱۰ هزار و ۴۸۴ میلیارد ریال تسهیلات در استان همدان توزیع شده که ۵ هزار و ۳۱۷ میلیارد ریال توسط بانک کشاورزی پرداخت شده است.

وی با اعلام اینکه سال گذشته در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج ۱۴۴ درصد تحقق برنامه صورت گرفت، عنوان کرد: تسهیلات مصوب بانک کشاورزی استان همدان ۹۹ میلیارد ریال بود که موفق به جذب و پرداخت ۱۴۳ میلیارد ریال تسهیلات شدیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۷ درصد از منابع مصوب بانک کشاورزی از محل صندوق توسعه ملی جذب شده است، درباره تملک املاک و واحدهای تولیدی به دلیل عدم پرداخت معوقات نیز گفت: هیچ اعتقادی به تملک ملکی نداریم چون مشتریان شریک بانک بوده و شاید در بازپرداخت مشکل داشته باشند.

وی با بیان اینکه سال گذشته بسیاری از املاک تملیکی به صاحبان صنایع و املاک بازگشت، گفت: ۲۰۰ ملک و واحد تولیدی در سال‌های گذشته توسط بانک کشاورزی تملک شده بود که سال گذشته ۲۶ ملک و امسال ۲۸ ملک به صاحبان آنها بازپس داده شد.

موسوی درباره صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان همدان نیز گفت: سال گذشته دوره‌های آموزشی برای گروه‌های مختلف در بخش کشاورزی برگزار شد که این امر افزایش ۴۸ درصدی بیمه محصولات کشاورزی در بخش زراعت را به همراه داشت.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ شرکت‌ بیمه‌ای در استان همدان با بانک کشاورزی همکاری دارند، عنوان کرد: غرامت مشخص شده در بخش‌های زراعت، باغات، دام، آبزیان و مراتع استان همدان ۹۳ هزار و ۳۰۸ میلیون ریال است که از این میزان ۷۸ هزار و ۹ میلیون ریال به بهره‌برداران پرداخت شده و ۱۵ هزار و ۲۹۸ میلیون ریال باقی مانده است.

موسوی طرح‌های گلخانه‌ای، نوسازی ماشین آلات، طرح‌های آب و خاک و آبیاری تحت فشار با اولویت آبیاری قطره‌ای و میکرو را از طرح‌های اولویت‌دار بخش کشاورزی برای پرداخت تسهیلات ذکر کرد.

کد خبر 3757641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha