۱۱ شهریور ۱۳۹۵، ۹:۱۱

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس:

نوسازی مدارس فرسوده کشور ضروری است

نوسازی مدارس فرسوده کشور ضروری است

تهران-نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: نوسازی مدارس فرسوده کشور یک موضوع مهم و جدی است که باید اقدامات لازم از سوی آموزش و پرورش انجام شود.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که ارتقای وضعیت و سرانه آموزشی در کشور، یک موضوع ضروری و مهم است، اظهار داشت: امروز باید محیط مناسبی برای پرورش استعدادها و آینده سازان ایران اسلامی فراهم شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این نکته که امروز برخی از مدارس کشور با مشکلات متعددی در حوزه ساختمانی مواجه هستند، افزود: این یک واقعیت غیر قابل انکار است که تعداد قابل توجهی از مدارس کشور فرسوده بوده و نیازمند بازسازی و نوسازی هستند.

وی با اشاره به این نکته که باید در زمینه نوسازی مدارس، عزم و همت همگانی وجود داشته باشد، ادامه داد:  نوسازی مدارس فرسوده کشور یک موضوع مهم و جدی است که باید اقدامات لازم از سوی آموزش و پرورش انجام شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مچلس شورای اسلامی اضافه کرد: باید از ظرفیت خیرین و افراد علاقه مند برای ورود به این حوزه استفاده بهتری کرد و بدون تردید می توان در این عرصه قدم های موثرتری را برداشت.

وی یادآور شد: مشکل اجاره نشینی برخی مدارس کشور نیز موضوع مهمی است که باید در این زمینه نیز فکری جدی و اساسی کرد تا مشکلات این بخش نیز کاهش پیدا کند.

نقوی حسینی گفت: بدون تردید توجه به سرانه های آموزشی و ارتقای زیرساخت های حوزه آموزش و پرورش، کمک شایانی را به فرهنگیان و دانش آموزان برای انجام وظایف و رسالت های خود می کند.

کد خبر 3758119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha