۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس:

زمینه جذب سرمایه گذاران در جنوب شرق استان تهران فراهم شود

زمینه جذب سرمایه گذاران در جنوب شرق استان تهران فراهم شود

شرق استان تهران- نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای موجود، زمینه جذب سرمایه گذاران در جنوب شرق استان تهران فراهم شود.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که امروز جذب سرمایه گذاران و فعالان تولیدی و اقتصادی به رشد و توسعه هر منطقه ای کمک می کند، اظهار داشت: باید بستر و زمینه فعالیت برای بخش خصوصی و فعالان اقتصادی فراهم شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: جنوب شرق استان تهران نیز با توجه به ویژگی های جغرافیایی، جمعیتی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار بالایی برای رشد و توسعه دارد.

وی ادامه داد: امروز ظرفیت های بسیار بالایی در حوزه های اقتصادی جنوب شرق استان تهران وجود دارد که برای تحقق آن باید از توانمندی و استعدادهای بخش خصوصی و فعالان اقتصادی استفاده کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باید با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای موجود، زمینه جذب و مشارکت سرمایه گذاران در جنوب شرق استان تهران فراهم شود.

نقوی حسینی یادآور شد: باید روند فعالیت سرمایه گذاران در جنوب شرق استان تهران تسهیل شده و امکانات و بسترهای لازم برای حضور آنان فراهم شود.

وی ادامه داد: بدون تردید هر چه میزان حضور سرمایه گذاران و فعالان تولیدی و اقتصادی در جنوب شرق استان تهران افزایش پیدا کند، این موضوع به رشد منطقه و ایجاد اشتغال برای جوانان و افراد جویای کار کمک خواهد کرد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: همدلی و اتحاد مسئولان در پذیرش فعالان اقتصادی در منطقه به رشد جنوب شرق استان تهران کمک خواهد کرد.

کد خبر 3758722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha