۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۰۲

مسلمانان باید به علم مجهز شوند

مسلمانان باید به علم مجهز شوند

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در جمع دانش آموزان مجموعه دینی و آموزشی رسمی بلال زنگبار گفت: مسلمانان باید به علم مجهز شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی،ابوذر ابراهیمی ترکمان رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ادامه برنامه های خود، از مجموعه دینی و آموزشی رسمی بلال در زنگبار بازدید و در جمع دانش آموزان این مجموعه آموزشی سخنرانی کرد.

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ادامه داد:همه باید از فرصتی که خداوند در اختیار ما قرار داده است در جهت رشد و تعالی استفاده نماییم و این مهم در سایه ایمان و اعتماد به خداوند متعال محقق خواهد شد.

ابراهیمی ترکمان، معلمان و دانش آموزان زنگباری را به تفکر در خلقت و هستی دعوت و اظهار کرد:همه ما نعمت های مختلفی را در اختیار داریم که بی نظیر است و مهمترین آن، ارزش جوانی است که باید تلاش کرد از فرصت های در اختیار بهره برداری نمود.

عضو شواری عالی انقلاب فرهنگی، علم آموزی را برای بهتر زندگی کردن و گام برداشتن در مسیر تعالی و رشدی که خداوند متعال مقرر فرموده مهم دانست و تاکید کرد: مسلمانان باید خودشان را به علم مجهز نمایند. باید با یاد خداوند متعال و توجه به معنویت و آموزه ها و ارزش های اصیل اسلامی در جهت رشد و توسعه توام با اخلاق و معنویت گام برداریم.

ابراهیمی ترکمان همچنین بر توسعه فعالیت های فرهنگی در زنگبار با توجه به سابقه حضور ایرانیان در این منطقه، تاکید کرد.

 علی باقری رایزن فرهنگی کشورمان در تانزانیا توصیحاتی در خصوص فعالیت ها و اقدامات اجرایی و روند توسعه این مجموعه دینی و آموزشی ارایه کرد.

همچنین رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور در مسجد «حجت الاسلام» ازمساجد شیعیان زنگبار با سید مولانا شمس الحسن امام جماعت این مسجد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، سید مولانا شمس الحسن، امام جماعت مسجد «حجت الاسلام» گزارشی از فعالیت های این مسجد ارایه کرد.

بنا بر اعلام این خبر،این مجموعه دینی و آموزشی به عنوان مدرسه ای رسمی دارای حدود ۱۸۰۸ دانش آموز در زنگبار است که در سطوح مختلف فعالیت می کند و شعبی هم در دیگر شهرهای زنگبار تاسیس کرده است.

کد خبر 3758814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha