۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۱۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

گزارش های فروش عضو در گلستان را باجدیت پیگیری می کنیم

گزارش های فروش عضو در گلستان را باجدیت پیگیری می کنیم

گرگان – رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: ممکن است کارهای غیراخلاقی چون فروش اعضاء در گلستان انجام شود که باید به طور جدی پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تقی ریاحی ظهر شنبه در همایش علمی معنوی اهداء عضو که در سالن شهید آوینی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات بسیار عدیده فلسفی و فقی در رابطه با اهدای عضو وجود دارد و همین مسئله فعالیت در این حوزه را بسیار سخت می کند.

وی ادامه داد: در بحث اجرایی اهدای عضو فعالیت بسیار عظیمی در سطح کشور در حال انجام است و در استان های تهران و فارس اتفاقات بسیار خوبی در این حوزه رخ داده است.

او با بیان اینکه گسترش پیوند اعضاء باید در دستور کار مسئولان باشد، افزود: در کنار کارهای اخلاقی ممکن است کارهای غیراخلاقی چون فروش اعضاء نیز انجام شود که باید به طور جدی پیگیری شود.

ریاحی تصریح کرد: برگزاری کارگاه هایی چون کارگاه علمی و معنوی اهداء عضو در گرگان کار بسیار مقدسی است و برای استان گلستان قطعا در آینده ثمرات خوبی را به همراه خواهد داشت.

تقی ریاحی گفت: برای گسترش کار مقدس و خیرخواهانه اهدای عضو از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم و سعی خود را خواهیم کرد تا اهداء و پیوند عضو را در سطح استان گلستان گسترش دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در پایان خاطرنشان کرد: حواشی بسیار زیادی در حوزه سلامت به خصوص پیوند اعضاء وجود دارد اما ما با تمامی امکانات با انجمن اهدای عضو ایران همکاری می کنیم و امیدواریم این همکاری موجب به وجود آمدن اتفاقات بسیار خوب در سطح استان گلستان شود.

کد خبر 3759588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha