۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۳۱

برای این تماشاگران چه باید کرد؛

تصویری از وضعیت ورزشگاه آزادی یک روز پس از دیدار ایران با قطر

تصویری از وضعیت ورزشگاه آزادی یک روز پس از دیدار ایران با قطر

ورزشگاه آزادی یک روز پس از دیدار تیم های ملی ایران و قطر وضعیتی داشت که سالهاست بر ورزشگاه های ایران حاکم است و ظاهرا قرار نیست اوضاع کمی بهتر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، انتشار تصاویری از تماشاگران ژاپنی هنگامی که در حال جمع آوری زباله های خودشان در ورزشگاه ها هستند، تحسین همگان را برمی انگیزد و افسوس را برای فوتبال ایران برجای می گذارد که چرا تماشاگران ایران اینگونه نیستند.

سالهاست ورزشگاه های ایران پس از بازیهای مهم به زباله دان تبدیل می شوند و چند روز طول می کشد تا کارگران به این وضعیت سروسامان دهند.

بعد از این دیدار ایران و قطر ورزشگاه آزادی یکی دیگر از روزهای پرزباله خود را شاهد بود. اتفاقی که قبلا نیز افتاده بود و ظاهرا اراده ای برای اصلاح این رفتار از سوی تماشاگران نیست.

شاید بهتر باشد در این زمینه هم کمپینی راه بیفتد و راه حل هایی مطرح شود تا فرهنگ نظافت ورزشگاه ها هم تقویت شود. شاید هستند تماشاگرانی که زباله هایشان را همراه خودشان به بیرون از ورزشگاه می برند اما مشاهده تصاویر ورزشگاه آزادی یک روز پس از دیدار برابر قطر نشان می دهد که این اقدام نهادینه و همگانی نشده است.

کد خبر 3759668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عدنان خسروی ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
      0 0
      سلام. عذرمیخوام اما این عکسی که شما گذاشتین واسه ورودی ورزشگاه و جایی است که ماموران انتظامی این بطری های آب و نوشابه را از مردم میگیرند و به زمین می‌اندازند. لذا باید فرهنگ سازی ای که میفرمایید جای دیگر و به صورت دیگر انجام شود.