۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۴۴

برگزیدگان بخش پژوهشی بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت اعلام شد

برگزیدگان بخش پژوهشی بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت اعلام شد

اسامی برگزیدگان بخش پژوهشی بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت از سوی دبیرخانه دائم این جشنواره اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، مهدی صالحی، دبیر بخش پژوهشی و کتاب‌خوانی بیست و یکمین جشنواره قرآن وعترت دانشگاهیان وزارت بهداشت،  از پایان داوری بخش پژوهشی بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت خبر داد. 

وی گفت: بخش پژوهشی یکی از بخش‌های مهم و مورد توجه دانشگاهیان وزارت بهداشت در جشنواره قرآن و عترت است که همه ساله به جهت شأن و جایگاهی که فعالیت‌های پژوهشی در حوزه قرآنی در بین جامعه دانشگاهی کشور دارد، به این بخش توجه ویژه می‌شود.

صالحی رشته‌های تألیف کتاب، نقد کتاب، تلخیص کتاب و مقاله پژوهشی را رشته‌های بخش پژوهشی بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت برشمرد و گفت: تعداد آثار رسیده به جشنواره قرآن و عترت امسال ۸۵۰ اثر است که نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد.

مشاور مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت افزود: به منظور هدفمندتر شدن تحقیقات و پژوهش‌ها، آیین‌نامه جشنواره قرآن و عترت در بخش پژوهشی در سال‌جاری با دقت مورد بازبینی قرار خواهد گرفت و اولویت‌های پژوهشی مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت در این جشنواره مورد توجه بیشتری قرار خواهد گرفت.

اسامی برگزیدگان بخش پژوهشی بر اساس حروف الفبا در سایت معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت اعلام شده و رتبه برگزیدگان در آیین اختتامیه جشنواره اعلام خواهد شد. همچنین دانشجویان برگزیده بخش پژوهشی به سی و یکمین جشنواره ملی قرآن دانشجویان راه خواهند یافت.

کد خبر 3760798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha