۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۸:۴۷

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:

مدیران دولت تدبیر و امید مشکلات روستاها را برطرف کنند

مدیران دولت تدبیر و امید مشکلات روستاها را برطرف کنند

گناوه – نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: مدیران دولت تدبیر و امید همت کرده و مشکلات روستاها را برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحمید خدری بعد از ظهر یکشنبه در جمع اهالی روستای سادات نشین گماران بخش مرکزی شهرستان گناوه اظهار داشت: مدیران دولت تدبیر و امید علی رغم مشکلات کمبود بودجه باید همت کنند و مشکلات مردم به ویژه مشکلات در حوزه روستاها را برطرف کنند.

وی گفت: انصافا بخشدار مرکزی شهرستان گناوه بجد پیگیر امور حوزه کاری خود است و دغدغه حل مشکلات مردم را داشته و دارند.

خدری با اشاره به خواسته اهالی این روستا برای گازکشی به امامزاده شاه صدرالدین بیان داشت: با مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در این زمینه رایزنی کردیم و با توجه به بعد مسافت و سختی کار این نیاز نیز برآورده شد.

وی با اشاره به بحث آنتن دهی بسیار ضعیف تلفن همراه در روستای گماران ادامه داد: با مدیرعامل شرکت مخابرات استان در این زمینه گفتگو و این مهم را ویژه پیگیری خواهم کرد.

خدری اضافه کرد: در بحث نداشتن بهورز خانه بهداشت روستای گماران با مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه و دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر صحبت و این مورد را نیز پیگیری می کنیم و در این هفته یک دستگاه آمبولانس به مرکز بهداشتی درمانی روستای محمدصالحی تحویل می شود که این روستا را نیز پوشش خواهد داد.

وی در پاسخ به خواسته اهالی روستا در زمینه تامین امکانات ورزشی افزود: در بحث امکانات ورزشی هر چه نیاز دارید، مثل توپ فوتبال، لباس ورزشی و ... به ما گفته تا ما در حد توان در هفته آینده آنها را تامین کنیم.

خدری در ادامه تصریح کرد: در بحث جابجایی تیرهای برقی که در طرح هادی روستا قرار گرفته‌اند با مسئولان شرکت توزیع برق شهرستان و استان دیدار و این مورد را نیز پیگیری خواهیم کرد و مسئله قبوض پرداخت نشده برق اهالی را نیز صحبت می‌کنیم که حداقل در ۱۰ یا ۱۲ قسط از مردم اخذ شود تا به مردم فشار مضاعف نیاید.

وی با اشاره به رایزنی برای قیر رایگان برای آسفالت معابر در روستاها متذکر شد: معاون وزیر مسکن و شهرسازی ۳۱ شهریور به شهرستان گناوه می آیند و به امید خدا ما انقلابی را در بحث آسفالت کوچه ها شاهد خواهیم بود.  

کد خبر 3760947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha