۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۸:۳۶

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس:

راه اندازی شبکه مستقل استانی نیاز شهرستان های استان تهران است

راه اندازی شبکه مستقل استانی نیاز شهرستان های استان تهران است

تهران-نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت:نیازهای شهرستان های استان تهران در حوزه رسانه ملی با راه اندازی شبکه مستقل استانی مرتفع می شود.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که انعکاس برنامه ها و رویدادهای شهرستان های استان تهران از رسانه ملی همچنان یک نیاز و ضرورت جدی است، اظهار داشت: مردم و مسئولان شهرستان های استان تهران همچنان بر ضرورت انعکاس رویدادها و برنامه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، مذهبی و غیره در این مناطق تأکید دارند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرستان های استان تهران سرشار از ظرفیت ها و استعدادهای مختلف در بخش های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، جغرافیایی، زیست محیطی، اجتماعی و غیره بوده که همچنان مغفول مانده است.

وی ادامه داد: رسانه ملی می تواند نقش مهمی را در معرفی استعدادها و توانمندی های شهرستان های استان تهران در بخش های مختلف ایفا کند که این امر رونق و توسعه همه جانبه مناطق مختلف استان را به همراه خواهد داشت.

نقوی حسینی با اشاره به ظرفیت های شهرستان های استان تهران در حوزه تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی اضافه کرد: شهرستان های استان تهران می تواند با توجه به استعدادها و ظرفیت های موجود، به کانون حضور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی تبدیل و این مهم زمانی صورت خواهد پذیرفت که توانمندی این مناطق توسط رسانه ها بویژه رسانه ملی تشریح شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شهرستان های استان تهران نسبت به بسیاری از نقاط کشور دارای محرومیت های متعددی در حوزه برخورداری از ظرفیت رسانه ملی است.

وی بیان داشت: بارها به این نکته تأکید شده که برخی استان های کشور با جمعیت بسیار کم تر از شهرستان های استان تهران، دارای شبکه مستقل استانی بوده و همین امر توسعه این استان را شتاب بخشیده است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: راه اندازی شبکه مستقل استانی، زمینه بازگو کردن انتظارات، درخواست ها و مشکلات مردم را فراهم کرده و پل ارتباطی موثری میان مردم و مسئولین به حساب می آید.

وی با اشاره به این نکته که نیاز شهرستان های استان تهران با توجه به وسعت جغرافیایی و ویژگی های جمعیتی با راه اندازی شبکه مستقل استانی مرتفع خواهد شد، گفت: نیازهای شهرستان های استان تهران در حوزه رسانه ملی با راه اندازی شبکه مستقل استانی مرتفع می شود.

نقوی حسینی تأکید کرد: پایتخت به تنهایی دارای مشکلات و دغدغه های مختلفی در حوزه های گوناگون است و قرار دادن شهرستان های استان تهران در کنار پایتخت سبب می شود تا توجه کافی و جدی به مشکلات این مناطق نشود، در حالی که راه اندازی شبکه مستقل استانی می تواند بخش عمده ای از نیازها را برآورده سازد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شبکه تهران نتوانست ظرفیت های شهرستان های استان تهران و مشکلات این شهرستان ها را به خوبی منعکس کند، چرا که این مناطق در سایه پایتخت قرار گرفته بودند.

وی بیان داشت: امیدواریم زمینه ها و بسترهای لازم برای راه اندازی شبکه مستقل استانی ویژه شهرستان های استان تهران در آینده نزدیک فراهم شود که کمک بزرگی به توسعه این مناطق خواهد بود.

کد خبر 3761102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha