۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۲۹

روحانی اهل سنت کردستان:

آل سعود به ابزار دست دشمنان اسلام و مسلمین تبدیل شده است

آل سعود به ابزار دست دشمنان اسلام و مسلمین تبدیل شده است

سنندج – عالم و روحانی اهل سنت کردستان گفت: آل سعود به دلیل اقدامات اخیر خود به ابزاری در دست استکبار جهانی و دشمنان اسلام تبدیل شده است.

ماموستا اقبال بهمنی در گفتگو با خبرنگار مهر به پیام مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی به کنگره حج اشاره کرد و گفت: متاسفانه آل سعود به جای تلاش برای خدمت به اسلام و مسلمین به ابزاری در دست کشورهای استکباری و دشمن مسلمانان تبدیل شده است.

وی با اشاره به وضعیت کنونی حاکمان آل سعود، عنوان کرد: آل سعود به راستی که شان و منزلت خدمت گذاری به حرمین شریفین را از دست داده است و آنها به جای خدمت به مسلمانان به فکر کارهای سیاسی و ارتباط با دشمنان اسلام هستند.

روحانی اهل سنت و امام جمعه موچش گفت: متاسفانه امروز در شرایطی قرار داریم که هر روز توطئه ای جدید از سوی کشورهای استکباری بر علیه مسلمانان مطرح می شود و به همین دلیل همه ما باید هوشیار بوده و در مقابل این توطئه ها ایستادگی کنیم.

وی به تاثیرگذاری پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: این پیام نه تنها در کشورمان بلکه در سایر کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی بسیار مهم است و همه مسلمانان باید در راستای وحدت و همدلی بیشتر توطئه های دشمن را به خوبی شناسایی کنند.

ماموستا بهمنی بیان کرد: متاسفانه امسال در شرایطی قرار گرفته ایم که جمع زیادی از مردم کشورمان از سفر حج بازمانده اند و آل سعود باید پاسخگوی این اقدامات و اعمال خود باشد.

وی خواستار توطئه به وحدت و همدلی در بین کشورهای اسلامی به عنوان یک نیاز لازم و ضروری شد و اظهار داشت: استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی هیچگاه ساکت نبوده و از هر فرصتی برای توطئه و دسیسه استفاده می کنند و در این میان هوشیاری و بصیرت کشورهای اسلامی یکی از نیازهای ضروری به شمار می رود.

کد خبر 3761849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha