۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۱۸

دیمیتری سلوک:

«یحیی توره» در ژانویه پیشنهادات بسیاری خواهد داشت

«یحیی توره» در ژانویه پیشنهادات بسیاری خواهد داشت

مدیر برنامه های «یحیی توره» انتظار دارد، زمانی‌که پنجره نقل و انتقالات دوباره باز شود، هافبک باشگاه منچسترسیتی پیشنهاداتی از انگلیس، چین و آمریکا دریافت کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «یحیی توره» هافبک ۳۳ ساله باشگاه منچسترسیتی در لیست مازاد «پپ گواردیولا» سرمربی این تیم قرار گرفته است و از ترکیب تیم برای لیگ قهرمانان نیز کنار گذاشته شده است.

این بازیکن کهنه کار آخرین سال قراردادش را در سیتی می گذراند و «دیمیتری سلوک» مدیر برنامه های او مدتی است در حال بررسی کردن قراردادهایی برای این بازیکن است.

«سلوک» به «دیلی میل» گفت: «یحیی» می تواند در ژانویه با باشگاه های خارجی پیش نویس قرارداد امضا کند. وی پیشنهادات زیادی از باشگاه ها خواهد داشت. البته که لیگ‌های چین و آمریکا او را می خواهند ولی پیشنهادات بسیاری از انگلیس و اروپا خواهیم داشت. او در فرم ایده آلی است، فکر می کنم هفت کیلوگرم وزن کم کرده است. شاید برای «گواردیولا» به اندازه کافی خوب نیست اما زمانی (در بارسلونا) «زلاتان ابراهیموویچ» هم به اندازه کافی برای او خوب نبود. ژانویه خواهیم دید. مشکلی نیست، سه ماه صبر می کنیم. «یحیی» پسری فوق العاده حرفه ای است.

«سلوک» مدعی شد، رفتار سرمربی منچسترسیتی با این هافبک ساحل عاجی روی هواداران تأثیر می گذارد.

وی افزود: آنها به خاطر این تصمیم «گواردیولا» میلیونها هوادار آفریقایی را از دست خواهند داد. اکنون آنها از منچستریونایتد حمایت خواهند کرد. مردم بسیاری در آفریقا می‌گویند که آنها هیچ مسابقه ای از سیتی را در تلویزیون تماشا نخواهند کرد.

کد خبر 3762550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha