۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۳۳

اشرف غنی:

عربستان تعریف درستی از تروریسم دارد!

عربستان تعریف درستی از تروریسم دارد!

رئیس جمهور افغانستان در دیدار با معاون وزیر دفاع عربستان سعودی بدون در نظر گرفتن حمایت های مالی و تبلیغاتی ریاض از گروه های تروریستی اعلام کرد که عربستان تعریف درستی از تروریسم دارد.

به گزارش خبرگزا ری مهر به نقل از رادیو «کلید»، «محمد اشرف غنی» رئیس جمهور افغانستان در دیدار با «محمد عبدالله المزید» معاون وزیر دفاع عربستان سعودی که در رأس هیئتی به کابل سفر کرده است گفـت: ما با تعریفی که عربستان از تروریسم دارد، موافق هستیم و باید در راستای مبارزه با این پدیده شوم همکاری همه جانبه و مشترکی صورت گیرد.

وی در ادامه افزود: تمام کشورها به‌ویژه کشورهای جهان اسلام باید متحد و هماهنگ علیه افکار و ایدئولوژی تروریسم مبارزه کنند.

این در حالی است که عربستان سعودی خود در حال حاضر متهم به حمایت از تروریسم به ویژه القاعده و گروه طالبان افغانستان است اما این کشور تمام ادعای وارده علیه خود را به شدت رد کرده است.

معاون وزیر دفاع عربستان سعودی در این دیدار گفت: دولت‌ سعودی آماده‌ است تا افغانستان را در بخش‌های مختلف به‌ ویژه تأمین ثبات و امنیت کمک کند.

به گفته وی در صورت نیاز، عربستان برای تأمین صلح و ثبات در افغانستان و مبارزه مشترک با تروریسم همکاری همه جانبه ای انجام خواهد داد، زیرا افغانستان در خط مقدم مبارزه با تروریسم قرار دارد و قربانی تروریسم است.

کد خبر 3762616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha