۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۱۰

در جایگاه‌های سوخت لرستان؛

تمهیدات لازم برای تامین سوخت مورد نیاز زائران اربعین اندیشیده شد

تمهیدات لازم برای تامین سوخت مورد نیاز زائران اربعین اندیشیده شد

خرم آباد- مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان گفت: تمهیدات لازم برای تامین سوخت مورد نیاز زائران اربعین اندیشیده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان بهرامی در جلسه ای که به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائرین اربعین حسینی برگزار شد، از آمادگی کامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان برای سوخت رسانی به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) خبر داد.

وی اظهار داشت: این شرکت آمادگی لازم برای خدمات رسانی به زوار اربعین در سه محور ذخیره سازی، حمل و نقل و عرضه سوخت را دارد.

بهرامی افزود: سال گذشته کار سوخت رسانی به زوار بدون هیچگونه کاستی انجام شد و امسال نیز از لحاظ ذخیره سازی  و عرضه سوخت در وضعیت مطلوبی قرار داریم.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان عنوان کرد: با توجه به واگذاری مسئولیت کمیته سوخت رسانی ستاد هماهنگی خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) به این شرکت تمهیدات لازم برای تامین سوخت از جمله آمادگی کامل جایگاه ها و ناوگان حمل و نقل سوخت اندیشیده شده است.

بهرامی گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران ابا عبدالله (ع) این شرکت نسبت به اسقرار کشیک در ستادشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان و تشکیل تیم های نظارتی و بازرسی به صورت شبانه روزی برای کنترل و بازدید از مجاری عرضه سوخت در سطح استان طی این ایام اقدام خواهد کرد.

کد خبر 3763776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha