۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۰۳

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:

مشکلات تلفن و اینترنت روستاهای استان بوشهر برطرف شود

مشکلات تلفن و اینترنت روستاهای استان بوشهر برطرف شود

بوشهر - نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قطعی بسیاری از تلفن های همراه اول مردم استان بوشهر، گفت: مشکلات تلفن و اینترنت روستاهای استان بوشهر باید برطرف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری ظهر چهارشنبه در نشست با مدیرعامل مخابرات استان بوشهر اظهار داشت: در بازدیدهایی که از روستاهای استان داریم، مشکلات را شناسایی و در دیدارهایی که با مدیران داریم موضوع را بررسی و برای رفع آنها تلاش می‌کنیم.

وی به برخی از مشکلات تلفن همراه و اینترنت در روستاهای استان بوشهر به‌ویژه در شهرستان گناوه اشاره کرد و ادامه داد: اکثر روستاها با چنین مشکلاتی روبرو هستند که امیدواریم بازه زمانی رفع این مشکلات اعلام شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تعداد زیادی از تلفن‌های همراه اول مردم استان بوشهر از روز گذشته قطع شده است که امیدواریم این مشکل حل شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر در ارتباط با قطع تلفن‌های همراه اظهار داشت: سیستم همراه اول یک سیستم مکانیزه است و اخطار قطع به افراد داده شده است و بلافاصله با پرداخت، وصل خواهد شد و سیستم هوشمند این کار را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد.

حمیدرضا بحرانی اضافه کرد: برای رفع مشکلاتی مخابراتی روستاها، یک تیم برای بررسی این کار مامور می‌شود و تا آنجا که امکان دارد مشکلات روستاهای ذکر شده از جمله عباسی، مال محمود، گاوسفید، چهاربرج، چهارمحال، رودشور، بهمنیاری، گمارون و... را برطرف خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: هر قسمتی از کار که خارج از توان شرکت مخابرات استان بوشهر باشد با همکاری نماینده مردم در مجلس از طریق وزارتخانه پیگیری خواهیم کرد.

کد خبر 3763907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی حق گو ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
      0 0
      سلام اقای مدیر عامل مخابرات این چه وضع مدیریت کردن است چرا دروغ می گویید الان که 24ساعت پرداخت شده وصل نکردین