۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۴۰

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان:

محور اهواز - چذابه تا سال ۹۷ چهارخطه می شود

محور اهواز - چذابه تا سال ۹۷ چهارخطه می شود

اهواز ـ مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: پیش بینی می کنیم در بدترین شرایط مالی محور اهواز -چذابه تا سال ۹۷ به طول ۱۶۰ کیلومتر چهار خطه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر رحمانی پیش از ظهر جمعه در بازدید از مرز چذابه اظهار کرد: از اهواز تا سوسنگرد ۵۵ کیلومتر باید چهار خطه شود و در بازدید امروز به دنبال این بودیم که از سوسنگرد تا بستان و از بستان تا چذابه را چهار خطه کنیم.

وی افزود: در حال حاضر ۲۰ کیلومتر این پروژه را روی زمین آغاز کرده ایم که در مرحله اول برای امسال بتوانیم مسیر را دوطرفه کنیم ولی امید می رود تا سال ۹۶ بتوانیم کل مسیر را به صورت چهار خطه داشته باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: پیش بینی می کنیم در بدترین شرایط مالی محور اهواز -چذابه تا سال ۹۷ به طول ۱۶۰ کیلومتر چهار خطه شود.

رحمانی ادامه داد: امسال سیاست این است که از مسیر بستان به چذابه مسیر را دوطرفه کنیم ولی این عملیات تا سال آینده و سال ۹۷ تکمیل می شود.

وی عنوان کرد: در بازدید امروز بحث پارکینگ مرز چذابه نیز به وسعت ۱۰۰ هکتار مطرح شد که امسال برای احداث آن نمی رسیم ولی تلاش می کنیم تا ۳۰ هکتار آن را امسال برای پارک خودروها آماده کنیم.

رحمانی گفت: ۲۰۰ متر تکمیلی هم که منتهی به گیت خروجی مرز می شود نیز مقرر شد تا با همکاری پایانه های استان را آسفالت کنیم.

به گزارش مهر، در بازدید امروز استاندار خوزستان، نیکو معاون اقصادی استاندار خوزستان، مصدقی مدیرکل پایانه های حمل و نقل و پایانه های استان، پیمانکاران، فرماندار دشت آزادگان، ساعدی نماینده مردم هویزه و دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی، سردار اسحاقی و نیروهای فرماندهی مرزبانی خوزستان حضور داشتند.

کد خبر 3765164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha