۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۹:۴۷

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل خبر داد؛

تعاونی‌های نیمه فعال و نیازمند نقدینگی اردبیل تجهیز می‌شوند

تعاونی‌های نیمه فعال و نیازمند نقدینگی اردبیل تجهیز می‌شوند

اردبیل - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از تجهیز منابع برای تعاونی‌های نیمه فعال و نیازمند نقدینگی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم رحیمی عصر جمعه در دیدار با تعاون های برتر استان اردبیل اضافه کرد: تجهیز منابع برای تعاونی‌های نیمه فعال به عنوان یکی از اولویت‌های این سازمان در توسعه تعاونی ها هدف گذاری شده است.

وی با اشاره به برنامه های اجرایی برای تحقق این مهم تاکید کرد: در این راستا کارگروه های استانی و شهرستانی فعال و منابع لازم از طریق سیستم بانکی پیش بینی شده است و بزودی ابلاغ می شود.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با تصمیم دولت ساز و کارهای لازم برای رفع موانع پیش روی تعاونی ها و فعال کردن این بخش در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در این خصوص هم اکنون ۱۲۸ شرکت تعاونی با تثبیت اشتغال هزار و ۴۷۰ نفر برای ۷۲۱ میلیارد ریال تسهیلات ثبت نام کرده اند، تصریح کرد: از این تعداد تاکنون ۵۳۴ میلیارد ریال آن به تصویب رسیده است.

رحیمی یکی از مهمترین مشکلات بنگاه های کوچک و متوسط نیمه فعال و نیاز به نقدینگی را بدهی و چک برگشتی برشمرد و تاکید کرد که در این زمینه نیز موانع از سوی دولت رفع شده است.

وی با اشاره به مصوبه ابلاغی بانک مرکزی مبنی بر پذیرش تضمین ارائه شده صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون عنوان کرد: با این اوصاف تلاش می شود تا تسهیلات مصوب از طریق بانک های عامل عقد قرارداد و به بخش تعاون تزریق شود تا شاهد رونق تولید و خدمات این بخش باشیم.

کد خبر 3765347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha