۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۲۹

فرمانده جهادی افغانستان:

تنش ها میان رهبران دولت وحدت ملی، افغانستان را به نابودی می کشاند

تنش ها میان رهبران دولت وحدت ملی، افغانستان را به نابودی می کشاند

«محمد اسماعیل خان» از فرماندهان جهادی افغانستان گفت: اختلافات و تنش ها بین رهبران دولت وحدت ملی افغانستان، کشور را به نابودی می کشاند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری «جمهور»، محمد اسماعیل خان وزیر پیشین انرژی و یکی از فرماندهان جهادی افغانستان از رهبران دولت وحدت ملی این کشور خواست تا به تنش های خود پایان دهند و هشدار داد اگر این مخالفت ها ادامه پیدا کند کشور را به نابودی می کشاند.

محمد اسماعیل خان که در مراسم گرامیداشت پانزدهمین سالگرد شهادت «احمد شاه مسعود» قهرمان ملی افغانستان در شهر هرات سخن می گفت، هشدار داد که اختلاف ها میان رهبران دولت وحدت ملی، کشور را به ورطه نابودی خواهد کشاند.

این مقام پیشین دولت افغانستان همچنین تهدید کرد که در برابر کم کاری دولت در جلوگیری از زورگویی ها، خودسری ها و باج گیری ها، خاموش نخواهد ماند.

وی در ادامه افزود: امروز اختلافات بین رهبران دولت، اختلافات قومی در سطح کشور، ملت ما را به سوی نابودی می برد، ما مجاهدینی که سرزمین افغانستان را آزاد کردیم، نمی توانیم بیش از این در برابر این موضوع تحمل داشته باشیم.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که اخیرا تنش ها میان «اشرف غنی» رئیس جمهور و «عبدالله عبدالله» رئیس اجرایی دولت وحدت ملی افزایش یافته و گزارش ها حکایت از آن دارد که این اختلافات به شکل کامل حل نشده است.

منابع خبری حاکی از آن است که تفاوت دیدگاه میان سران دولت افغانستان هنوز هم پابرجا است و بیم آن می رود که این اختلافات به زودی از میان نروند.

کد خبر 3765566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha