۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۰۳

سپرده گذاران موسسه آرمان در ایلام تجمع کردند

سپرده گذاران موسسه آرمان در ایلام تجمع کردند

ایلام -تعدادی از سپرده گذاران موسسه اعتباری آرمان در شهر ایلام با تجمع مقابل این مرکز خواستار دریافت سپرده های خود شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال انتشار نامه ای منتسب به بانک مرکزی در تاریخ هشتم شهریور ماه به بانک های دولتی و خصوصی مبنی بر ممنوعیت ارائه هرگونه خدمات به شعب موسسه اعتباری آرمان تجمعاتی از سوی سپرده گذاران این موسسه در شهرستان های ملکشاهی، دهلران و ایلام روی داد.

هم اکنون شعبه این موسسه در شهر ایلام باز است و مسئولان این موسسه به افرادیکه خواهان دریافت سپرده های خود هستند، تا سقف ۵۰ میلیون ریال اقدام به پرداخت می کنند.

مسئولان شعبه ایلام موسسه آرمان نامه منتشر شده در فضاهای مجازی به عنوان دستور بانک مرکزی به بانک ها برای جلوگیری از ارائه خدمات به این موسسه را جعلی عنوان می کنند ولی این شایعه باعث شده که میزان سپرده های این موسسه در ایلام به شکل قابل توجهی کاهش یابد.

کد خبر 3768285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
      0 1
      کاملا شایعه است من خودم در این موسسه حساب دارم و هیچ مشکلی هم تا حالا پیش نیومده تموم این حرفها و شایعات هم فقط برای خراب کردن موسساتی است که به مردم بهتر از بقیه خدمات میدن
    • احمد ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
      0 1
      علت تجمعات شایعات سایر موسسات و بانک ها بود که چشم دیدن آرمان را ندارند.و خوشبختانه به سرعت واقعیت رو شد........و مشکل حل شد