۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۹:۲۳

امام جمعه ورامین تأکید کرد:

سقوط آل سعود سرعت یافته است/ضرورت وحدت امت اسلامی

سقوط آل سعود سرعت یافته است/ضرورت وحدت امت اسلامی

ورامین-امام جمعه ورامین گفت:ممنوعیت ورود زائران برخی از کشورها برای انجام مناسک حج و به خاک و خون کشیدن مردم یمن در کارنامه سیاه آل سعود ثبت شده و روند سقوط آل سعود را شتاب می بخشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی شامگاه چهارشنبه در درس اخلاق خود با اشاره به این نکته که نبی مکرم اسلام(ص) برای حراست از آموزه های قرآن کریم، سختی ها و مشقت های فراوانی را متحمل شد، اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام(ص) در مکه و مدینه در مقابل تمامی سختی ها و دشمنی ها ایستاد و اجازه نداد دشمن به هدف خود برسد.

امام جمعه ورامین افزود: دشمنان و منافقان تلاش بسیاری را انجام دادند که تا مسیر اسلام ناب محمدی را منحرف کنند اما به برکت تلاش ها و مجاهدت های نبی مکرم اسلام(ص)، مشاهده می کنیم که هر روز نورانیت قرآن کریم بیش از گذشته می شود.

وی با اشاره به در پیش بودن عید سعید غدیر خم ادامه داد: عید سعید غدیر خم یادآور حادثه بزرگی در تاریخ اسلام است که به مذاق دشمنان اسلام و قران خوش نیامد و امروز پاسداری از فرهنگ غدیر یک رسالت همگانی محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت وحدت امت اسلامی در برابر توطئه ها و نقشه های دشمنان در برهه حاضر بیان داشت: امروز بیش از ۵۷ کشور اسلامی در جهان وجود دارد و جمعیت حدود دو میلیارد نفری مسلمانان، ظرفیت مناسبی برای تحقق اهداف اسلامی به حساب می آید.

وی اضافه کرد: دشمنان با همه توان و ظرفیت و با استفاده از ظرفیت های مختلف تلاش دارند تا تفرقه و چنددستگی را در میان امت های اسلامی ایجاد کنند تا آنان را از پیمودن مسیرهای اصلی منحرف سازند و در این میان هوشیاری مسلمانان و حکام آنان امری ضروری و حیاتی است.

محمودی با تأکید بر این نکته که دشمن برای ایجاد تفرقه در میان امت اسلامی دست به تشکیل گروه های انحرافی و تکفیری زد، گفت: تشکیل فرقه هایی نظیر وهابیت، بهاییت، بابیت و راه اندازی گروه های تکفیری نظیر داعش به منظور جلوگیری از متحد شدن مسلمانان صورت پذیرفت.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به به منع حضور زائران ایرانی در حج تمتع امسال از سوی حکام عربستان سعودی یادآور شد: حج و خانه خدا متعلق به گروه و کشور خاصی نیست و باید همه مسلمانان و کسانی که استطاعت دارند، از این ظرفیت بهره ببرند.

وی بیان داشت: رژیم آل سعود سالیانه میلیون ها جلد قرآن چاپ می کند اما اعمال و رفتارش مخالف مبانی و آموزه های قرآن کریم به حساب می آید که ممنوعیت ورود زائران برخی از کشورهای اسلامی نظیر ایران به سرزمین وحی نمونه این امر محسوب می شود.

امام جمعه ورامین تأکید کرد: بدون تردید جلوگیری از حضور زائران در سرزمین وحی، مخالفت آشکار با قرآن کریم محسوب شده و باید حکام آل سعود در این زمینه پاسخگو باشند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین، سقوط آل سعود را نزدیک دانست و گفت: بدون تردید اتخاذ چنین تصمیم هایی از سوی آل سعود، روند سقوط این رژیم مستکبر را سرعت می بخشد.

محمودی متذکر شد: ممنوعیت ورود زائران برخی از کشورها برای انجام مناسک حج و به خاک و خون کشیدن مردم یمن و حمایت از گروه های تکفیری در کارنامه سیاه آل سعود ثبت شده و به زودی سقوط آل سعود روند پرشتاب تری را خواهد گرفت.

کد خبر 3769910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha