۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۰۱

مدیر پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری خبرداد:

انتشار ۸۲۰ عنوان کتاب در ویراست سوم نرم افزار جامع حج

انتشار ۸۲۰ عنوان کتاب در ویراست سوم نرم افزار جامع حج

قم - مدیر پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری گفت: در ویرایش سوم نرم افزار جامع حج ۸۲۰ عنوان کتاب در ۱۰۰۴ جلد در موضوعات مختلف منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام روزبه برکت رضایی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم رونمایی از نرم افزار جامع حج ویراست ۳ که با حضور نماینده مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: این نرم افزار حاصل تلاش سه دهه تحقیقات علمی و پژوهش‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه در حج و زیارت و مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی است.

وی گفت: در ویرایش سوم نرم افزار جامعه حج ۸۲۰ عنوان کتاب در ۱۰۰۴ جلد در موضوعات مختلف همچون پاسخگویی یه شبهات، عتبات عالیات، سفرنامه و خاطرات، ادعیه و احادیث منتشر شده است که از این تعداد ۷۵۲ جلد کتاب‌های فارسی و ۲۵۳ جلد به زبان عربی هستند.

مدیر پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری افزود: ارتباط متون برنامه با آیات قرآن و دسته بندی کتاب‌های برنامه بر اساس موضوعات مختلف از برخی قابلیت‌های این نرم افزار است.

وی تجمیع کتاب‌ها و نیز اضافه شدن ۲۰۵ جلد کتاب از تألیفات جدید به این نرم افزار را وجه تمایز آن با ویراست‌های قبلی نرم افزار عنوان کرد.

حجت الاسلام برکت رضایی در سخنان خود ابراز داشت: گرچه امسال آل سعود صد عن سبیل الله کرده است اما هیچ گاه نمی‌تواند مانع تداوم حج در آهنگ ابراهیمی شود.

در پایان مراسم از ویراست سوم نرم افزار جامعه حج با حضور حجت الاسلام قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و نیز حجت الاسلام شهریاری رئیس مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی رونمایی شد.

کد خبر 3770219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha