۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۴۱

غلامرضا بهروان:

هواداران بدون بلیت به ورزشگاه آزادی نیایند

هواداران بدون بلیت به ورزشگاه آزادی نیایند

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر با بیان اینکه هیچ بلیت‌فروشی در ورزشگاه آزادی صورت نمی گیرد، گفت: هواداران بدون بلیت به ورزشگاه نیایند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا بهروان پیش از آغاز دیدار استقلال و پرسپولیس در جمع خبرنگاران در ورزشگاه آزادی گفت: امیدوارم بازی امروز به خوبی برگزار شود. ما شب گذشته در ورزشگاه حضور داشتیم تا تمهیدات لازم را در برای این دیدار بیاندیشم و شرایط را برای مسابقه فراهم کنیم.

وی افزود: خوشبختانه بلیت فروشی هم کاملا از طریق سامانه انجام شد و از هوادارانی که تا الان بلیت تهیه نکردند می‌خواهیم دیگر به ورزشگاه نیایند. تمام بلیت‌ها به صورت الکترونیکی فروخته شده است. ورزشگاه آزادی پر خواهد شد و امیدوارم هواداران نیز از شرایط راضی باشند و خوشحال ورزشگاه را ترک کنند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: تمام بلیت ها از طریق سامانه به فروش رفته اما متاسفانه من دیدم برخی بازار سیاه از طریق سامانه های دیگر راه انداخته اند و این فرهنگ غلط است. ما از هر شماره ملی یک کارت صادر می کنیم و نمی دانم این افراد چگونه از فرصت استفاده می کنند.

وی در خصوص اینکه بلیت بخشی از طبقه دوم ورزشگاه آزادی در محیط ورزشگاه به فروش می رسد، گفت: من این را تایید نمی کنم و هیچ بلیت فروشی در ورزشگاه نداریم.

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر در خصوص اینکه شورای تامین با برگزاری دربی در ساعت ۱۶ مخالفت کرده، گفت: این گونه نبود و از اول هم ما برای مسابقه روی ساعت ۱۷ نظر داشتیم و طبق برنامه بازی را برگزار می کنیم.

بهروان خاطرنشان کرد: همچنین ما تمهیداتی اندیشیدیم و ۲۵ پزشک را در ورزشگاه مستقر کردیم تا خدایی نکرده از اتفاقات احتمالی جلوگیری شود، همچنین چند آمبولانس در محیط ورزشگاه مستقر هستند.

کد خبر 3770747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha