۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۰۲

معاون استاندار مازندران:

۹۸ میلیارد تومان برای جبران سیل و طوفان مازندران تصویب شد

۹۸ میلیارد تومان برای جبران سیل و طوفان مازندران تصویب شد

قائمشهر - معاون استاندار مازندران از تصویب ۹۸ میلیارد تومان اعتبار برای مناطق آسیب دیده از طوفان و سیل مازندران، خبر داد.

به گزارش خبرنگارمهر، علی نبیان ظهر شنبه در مراسم معارفه شهردار قائم شهر، با اشاره به اقدامات خوب شهرداری این شهرستان، اظهار داشت: خدمت رسانی اتفاقی است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، استان مازندران و شهرستان قائم شهر در حال انجام است.

وی ادامه داد: اتفاقات خوبی به دستان شهرداری قائم شهر رقم خورد که افتتاح پنج پروژه مهم در هفته دولت در یک بازه زمانی سه ماهه، از بارزترین آنهاست.

معاون عمرانی استاندار مازندران، با اشاره به طوفان اخیر قائم شهر، تصریح کرد: طوفان و سیل دوازدهم شهریور، این شهرستان را دچار چالش بزرگی کرد که همه مسؤلان شهری دست به دست هم دادند و به آسیب دیدگان از این حادثه طبیعی، خدمت رسانی کردند که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه ما خود را به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان بدهکار می دانیم، تأکید کرد: مازندران ۱۰ هزارو ۴۰۰ آلاله برای حفظ کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرد تا یک میلی متر از مساحت ایران اسلامی کم نشود.

نبیان در ادامه این سخنرانی، ضمن تبریک و قدردانی از انتخاب مهندس رحیمی شهردارقائم شهر توسط اعضای شورای اسلامی این شهرستان، توصیه کرد: الان بیش از هر زمانی مردم به حضور پررنگ و فعال شما نیازمند هستند که برای خدمت رسانی بیشتر به این عزیزان باید تلاش وافری داشته باشید.

کد خبر 3771539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha