۱۵ شهریور ۱۳۸۵، ۱۸:۱۲

بشر چاره‌اي جز بازگشت به دين ندارد

بشر چاره‌اي جز بازگشت به دين ندارد

غلامعلي حداد عادل رييس مجلس شوراي اسلامي در پيامي به مناسبت برگزاري جشن‌هاي دهه مهدويت در قم گفت: بشر چاره‌اي جز بازگشت به دين ندارد.

به گزارش خبرنگار دين و انديشه "مهر" در قم، در بخشي از اين پيام كه توسط حجت‌الاسلام والمسلمين علي بنايي نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي در اولين روز برگزاري جشن‌هاي مهدويت خوانده شد آمده است:  برگزاري مجالس جشن و سرور مخصوصاً اگر همراه با برنامه‌هايي باشد كه موجب افزايش معرفت ما از معارف اسلامي شود، قطعاً مفيد و ضروري است. برپايي اين هم انديشي نيز در كنار حرم مطهر حضرت‌معصومه(س) و مسجد مقدس جمكران مي‌تواند فرصت مناسبي براي تجديد عهد باوجود شريف امام عصر(عج) باشد و شور و نشاط عموم مردم و به ويژه جوانان را در انتظار ظهور آن امام عزيز افزونتر سازد.

حداد عادل افزوده است: حقيقتي كه هر روز بر مردم جهان آشكارتر مي‌شود اين است كه جهان بدون دين، جهان بدون اخلاق و آكنده از ظلم و ستم خواهد بود و با تأسف بايد گفت دنياي امروز در اثر دوري از تعاليم انبياء(ع) گرفتار چنين وضع وحشت انگيز و دهشت باري است و نمونه‌اي از اين ظلم و ستم را در اشغال قدس شريف توسط حكومت غاصب صهيونيستي و ظلم و جنايت فراوان آن رژيم عليه مردم بي‌گناه و بي‌دفاع فلسطيني و لبناني مي‌توان مشاهده كرد. مهدويت به خودي خود واجد اين پيام الهي است كه سرانجام دين، داروي درد‌هاي جهان خواهد بود و بشر چاره‌اي جز بازگشت به دين ندارد. جشن‌هاي نيمه شعبان نيز در حقيقت جشن اميد است و به منزله اعلام آمادگي امتي براي تلاش در جهت اصلاح جامعه و زمينه‌سازي براي ظهور مصلح الهي محسوب مي‌شود.

کد خبر 377159

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha