۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۲۰:۴۷

دبیر جشنواره تئاتر مازندران:

جریان های فرهنگی به هنرمندان سپرده شود

جریان های فرهنگی به هنرمندان سپرده شود

ساری - دبیر جشنواره تئاتر مازندران گفت: جریان های فرهنگی و هنری باید به هنرمندان و صاحبانش سپرده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم زندی شامگاه دوشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر مازندران با تقدیر از شرکت کنندگان در جشنواره تئاتر استان افزود: وقتی جریان های فرهنگی و اجرای آن به دست صاحبانش سپرده می شود کار و اقدامات بسیار خوبی است.

وی با تقدیر از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در واگذاری امور هنری به هنرمندان افزود: هنرمندان باید با ساختار منسجم در کنار هم قرار گیرند و بتواند کارها را به خوبی پیش برند.

وی اظهار امیدواری کرد تا کارهای هنری به فرجام و نتیجه مطلوب برسد و هنرمندان در سیاست های فرهنگی رشته های مختلف صاحب تصمیم و تاثیرگذار باشند.

زندی عنوان کرد: هیئت انتخاب از بین ۱۴ اثر راه یافته به جشنواره پنج اثر را پذیرفتند و هیئت داوران نیز یک اثر را به عنوان نمایش برگزیده انتخاب کرده اند.

دبیر جشنواره تئاتر مازندران تصریح کرد: آن چیزی که موجب توسعه تئاتر استان می شود، اخلاق و صداقت است و در سایه داشتن اخلاق مناسب می توانیم به توسعه تئاتر استان کمک کنیم.

وی رسیدن به برنامه مدون و منظم در حوزه تئاتر استان را ضروری دانست و گفت: باید برای رونق بخشی به تئاتر استان کمک کنیم زیرا تئاتر منطقه از نظر کیفی نیازمند تقویت است.

کد خبر 3774024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha