۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۴۰

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر:

اعتبارات ورزشی وزارت نفت به شهرستان‌های گناوه و دیلم هم برسد

اعتبارات ورزشی وزارت نفت به شهرستان‌های گناوه و دیلم هم برسد

بوشهر - رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات ورزشی وزارت نفت به شهرستان‌های گناوه و دیلم هم برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری پیش از ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه اظهار داشت: استاندار بوشهر و مسئولان استانی توجه خاصی به شمال استان دارند و فرماندار گناوه نیز تلاش بسیار بالایی برای توسعه این شهرستان دارد.

وی به تلاش‌ها و پیگیری‌های خود برای احقاق حق شمال استان بوشهر از صنعت نفت اشاره کرد و ادامه داد: وزارت نفت به من اعلام کرده‌اند که آمادگی کامل برای همکاری در حوزه انتخابیه را دارند.

نماینده شهرستان‌های بوشهر، گناه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به وزیر گفته‌ام که اگر بودجه ورزشی به شهرهای نفتی تعلق می گیرد، چرا قسمتی از آن به شهرستان‌های گناوه و دیلم تعلق نمی گیرد؟ مگر چاه‌های نفت شما در این ‌شهرستان‌ها قرار ندارند؟

وی ادامه داد: چرا به بعضی از شهرستان‌ها این امکانات را می‌دهید و به گناوه و دیلم بی‌توجهی می‌کنید؛ مسئولان شهرستان‌های نفتی همجوار ما هم نباید از این خواسته به حق ما برآشفته شوند چراکه این یک خواسته منطقی است.

خدری خاطرنشان کرد: به منظور گرفتن حقوق مردم از موضع خود کوتاه نخواهیم آمد و به عنوان نماینده مسیر را هموار می‌کنم و مسئولان دولتی هم در این ‌مسیر قرار بگیرند تا به حق خود برسیم.

وی افزود: در سطح‌ ملی و محلی به طور کامل مسائل را پیگیری می‌کنیم و حتی روستاهای تک خانوار را هم در برنامه کاری دارم؛ هیچ کاری بالاتر از خدمت به مردم نیست و خودم را وقف مردم کرده‌ام.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: از دوستان شورای اداری هم انتظار دارم که تا آنجا که تداخل قوا پیش نمی‌آید با دفتر ما در شهرستان گناوه همکاری داشته باشند تا بتوانیم در خدمت رسانی به مردم سریع تر گام برداریم.

کد خبر 3775079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha