۱ مهر ۱۳۹۵، ۲۱:۳۸

رئیس هیئت وزنه برداری گلستان:

اردوی تیم ملی وزنه برداری جوانان در گرگان برگزار می‌شود

اردوی تیم ملی وزنه برداری جوانان در گرگان برگزار می‌شود

گرگان – رئیس هیئت وزنه برداری استان گلستان گفت: اردوی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان به میزبانی استان گلستان در شهر گرگان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، «آرش رضایانی» در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان که بعدازظهر پنجشنبه در خانه تاریخی کبیر گرگان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت وزنه برداری استان گلستان در رده های پایه، آقای علی مرادی رئیس فدراسیون این قول را داده تا یکی از اردوهای تیم ملی جوانان به میزبانی شهر گرگان برگزار شود.

وی افزود: این اردو به مدت ۱۵ روز خواهد بود و البته تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نشده است و تعدادی از وزنه برداران شاخص استان نیز در کنار وزنه برداران تیم ملی به تمرین می‌پردازند.

رضایانی ادامه داد: ایمان فروتن نیا از استان گلستان یکی از وزنه برداران حاضر در اردوی تیم ملی جوانان است و فرشید پیرمرادیان که چندی پیش موفق به کسب مدال برنز نوجوانان کشور شد نیز به زودی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین قرار است آقای محمد نصیری پیشکسوت وزنه برداری و قهرمان جهان و المپیک به مدت ۱۰ روز در گرگان حضور یابند و مربیان و وزنه برداران استان از وجود ایشان بهره ببرند.

رضایانی از اعزام تیم منتخب گلستان به رقابت های قهرمانی کشور در رده‌های سنی ۱۳، ۱۴ و ۱۵ سال خبر داد و گفت: تیم گلستان ۶ مهر به این رقابت ها که به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود، اعزام خواهد شد و امیدواریم که دست پر از این مسابقات برگردیم.

کد خبر 3776189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha