۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۵۸

استاندار گیلان:

محرومیت زدایی ازچهره شفت به اولویت اصلی مسئولان تبدیل شده است

محرومیت زدایی ازچهره شفت به اولویت اصلی مسئولان تبدیل شده است

شفت-استاندار گیلان بااشاره به جبران بسیاری از عقب ماندگی های شفت طی سه سال گذشته ، گفت: امروز محرومیت زدایی از چهره این شهرستان به اولویت اصلی مسئولان آن تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگارمهر، محمدعلی نجفی صبح یکشنبه در حاشیه مراسم افتتاح مدرسه راهنمایی شهید رجایی دهستان چوبر شهرستان شفت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهداو امام راحل، اظهار کرد: آموزش و پرورش در توسعه کشور نقش بسیار مهمی دارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه آمار و ارقام نشان از تلاش و پیشرفت مناسب در حوزه آموزش و پرورش استان دارد، افزود:آموزش و پرورش پیشتاز همه امور است.

بخش های آموزشی، درمانی و بهداشتی گیلان نیازمند توجه بیشتر

استاندار گیلان با اشاره به هفته دفاع مقدس و یادو خاطره شهدای هشت سال دفاع و مدافعان حرم، گفت: معلمان و آموزش و پرورش نقش مهمی در اشاعه فرهنگ دفاع و انقلاب به نسل آینده ایفا می کنند.

وی به تلاش وفعالیت های مسئولان به ویژه در حوزه آموزش و پرورش در سال های اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: امروز مسئولان با تمام قدرت برای ایجاد زیرساخت مناسب اجتماعی، فرهنگی و آموزشی، اقتصادی و...تلاش می کنند.

نجفی بااشاره به حضور بنیاد برکت ستاد اجرایی امام خمینی (ره) و خیران در ساخت مدارس، تصریح کرد: با توجه به نیازهای استان گیلان و وجود برخی کمبودها به ویژه در بخش های آموزشی، درمانی و بهداشتی انتظار می رود مسئولان این بنیاد توجه و نگاه ویژه و همراهی بیشتری انجام دهند.

به گفته این مسئول در سال تحصیلی جدیدی بیش از ۱۳ میلیون دانش آموز در ۱۰۷ هزار مدرسه کشور مشغول به تحصیل شده اند و این درحالی است که در کشورهای منطقه شاهد درگیری، جنگ، خونریزی و بحران هستیم که این نشان از امنیت و آرامش موجود در کشور که حاصل خون شهدا بوده ، است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه فضای آرام و با ثباتی در استان حاکم است، گفت: به واسطه وجود همین آرامش و ثبات رویه امروز شاهد پیشرفت های خوب در حوزه های مختلف در گیلان هستیم.

استاندار گیلان در ادامه وجود این آرام و ثبات را نشأت گرفته از رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، تلاش دولتمردان عنوان کرد و یادآورشد: صحبت های ریاست جمهور در مجمع عالی سازمان ملل در روزهای گذشته از بسیاری جهات دارای اهمیت و در خورشأن ملت بزرگ ایران بوده است.

محرومیت زدایی اولویت اصلی مسئولان شفت

وی با اشاره به توسعه و پیشرفت در حوزه های مختلف اعم از اقتصادی، اجتمای، سیاسی، عمرانی و سازندگی در کشور، افزود: خوشبختانه این توسعه در نقاط مختلف استان گیلان به ویژه شهرستان شفت نیز مشاهده می شود.

نجفی با بیان اینکه امروز محرومیت زدایی از چهره شهرستان شفت به اولویت اصلی مسئولان آن تبدیل شده است، تصریح کرد: البته در طی سه سال گذشته و با توجه ویژه دولت به ارتقای زیرساخت ها شاهد توسعه زیرساخت های اعم آسفالت راه روستایی، گازرسانی در شهرستان شفت بوده ایم که جبران عقب ماندگی سال های دور را کرده است.

وی همچنین به وجود برخی محرومیت ها و کمبود ها در دو مکان زیارتی و گردشگری شهرستان شفت یعنی امامزاده ابراهیم و امامزاده اسحاق (ع) نیز اشاره و از مسئولان خواست تا باطی بازید از این دو منطقه برای برطرف کردن مشکلات تلاش کنند.

استاندار گیلان وجود این دومنطقه را برای استان گیلان مایه افتخار و برای شهرستان شفت منبع اشتغال زایی و کسب درآمد دانست و اظهار کرد: باید تلاش خود را برای رفع مشکلات این مناطق بکار ببندیم.

کد خبر 3778083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha