۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۰

رئیس اتاق تعاون خوزستان:

نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری نقش مهمی در توسعه خوزستان دارد

نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری نقش مهمی در توسعه خوزستان دارد

اهواز ـ رئیس اتاق تعاون خوزستان گف: برگزاری نمایشگاه هایی همچون فرصت های سرمایه گذاری در استان می تواند نقش مهمی در توسعه خوزستان داشته باشد.

مرتضی رخیصی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بخش تعاون استان در این زمان در همه زمینه ها در حال فعالیت هستند و این نوع شرکت ها به خودی خود به عنوان سرمایه های بالقوه محسوب می شوند زیرا از سرمایه های کوچک تشکیل شده اند.

وی افزود: در این زمان نمایشگاهی در کشور عراق به منظور معرفی فرصت های سرمایه گذاری در بخش تعاون استان خوزستان از سوی تجار این کشور برگزار شده است.

رئیس اتاق تعاون خوزستان همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری خوزستان عنوان کرد: حضور در این نمایشگاه باعث می شود تا هم سرمایه گذاری های موجود در این بخش شناسایی و هم سرمایه گذار برای این خدمات این بخش معرفی شود.

رخیصی در خصوص حضور هیئت تجار عراقی در این نمایشگاه بیان کرد: هماهنگی های لازم در راستای ورود این هیئت در حال انجام گرفتن است. به طور حتم ارتباط خوب بین کشورهای عراق و ایران به تسریع و تسهیل هماهنگی های صورت گرفته کمک فراوانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه هایی همچون فرصت های سرمایه گذاری می تواند در ۲ بخش ارائه خدمات از سوی اتاق تعاون و جذب سرمایه گذار نقش مهمی را ایفا کند.

رئیس اتاق تعاون خوزستان با اشاره به حضور شرکت های فعال تعاونی استان در این نمایشگاه یادآور شد: تعامل بین این شرکت ها امروزه از ضروری ترین اولویت های پیش روی این اتاق در سطح خورستان محسوب می شود.

کد خبر 3778192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha