۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۶:۲۹

مدیر کل کار، تعاون ورفاه اجتماعی استان زنجان:

بازارچه مشاغل خانگی در زنجان راه اندازی می شود

بازارچه مشاغل خانگی در زنجان راه اندازی می شود

زنجان- مدیر کل کار، تعاون ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: بازارچه مشاغل خانگی در استان زنجان با همکاری شهرداری احداث می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد غریوی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: در سال‌های گذشته قانون ساماندهی مشاغل خانگی به تصویب رسید که در آن برای هرکدام از موارد، ایده‌آل‌هایی در نظر گرفته شده است و اهداف مشخصی وجود دارد.

وی اظهار کرد: مشاغل خانگی به‌صورت یک واحد کسب و کار در جامعه فعالیت می‌کنند و در  قانون بر حمایت از مشاغل خانگی تاکید شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: توجه به ایجاد فضای کسب و کار باعث توسعه استان می‌شود و  بسترسازی برای توسعه مشاغل خانگی می‌تواند باعث توسعه اشتغال بانوان شود.

غریوی افزود:  بازارچه مشاغل خانگی در استان زنجان با همکاری شهرداری احداث می شودتا بانوان دستاوردهای خود را در این محل عرضه کنند.

وی تصریح کرد: توجه و تسهیل مشاغل خانگی توسعه اقتصادی و نرخ مشارکت بانوان در بخش اقتصادی را به دنبال دارد.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه ایجاد مشاغل خانگی، توسعه استان و محرومیت‌زدایی را به دنبال دارد، افزود: باید فرهنگ تعاون در جامعه  و به خصوص بین بانوان به خوبی نهادینه شودو مردم به مزایای تعاونی ها پی ببرنند.

غریوی به وضعیت فعالیت تعاونی های بانوان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بانوان زنجانی در بحث تعاونی ها فعالیت خوبی دارند ولی باید فعالیت هایشان تسهیل شود.

کد خبر 3778489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha