۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۱

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر:

کورس بزرگ اسب‌دوانی پاییزه غرب کشور در ملایر برگزار شد

کورس بزرگ اسب‌دوانی پاییزه غرب کشور در ملایر برگزار شد

همدان- مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: مسابقات اسب‌دوانی اسب تربلت و اسب محلی غرب کشور در شهرستان ملایر برگزار شد.

مهدی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری کورس بزرگ اسب‌دوانی در ملایر اظهار داشت: دستگاه ورزش شهرستان به همت هیئت سوارکاری، میزبانی مسابقات اسب تربلت و اسب محلی را برعهده داشت.

وی افزود: این رقابت‌ها با حضور سوارکارانی از استان‌های همدان، کرمانشاه، گلستان، لرستان و ایلام و در محل تپه باستانی نوشیجان با ۳۰ رأس اسب اصیل و با استقبال چشمگیر مردم ورزش شهرستان و باوجود بیرون شهر بودن محل مسابقات برگزار شد.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: در قسمت اسب تربلت مهران الاجاق از گنبدکاووس با اسب المپیک نفر اول، بابک بیرانوند از بروجرد با اسب فریال نفر دوم، علی ارتباطی با اسب پرنس آریو از بروجرد نفر اول سری دوم و میلاد مجتهدی از ملایر با اسب الکسی نفر دوم شد.

رضایی عنوان کرد: در قسمت اسب محلی ایرج الماسی از خرم‌آباد نفر اول، مهدی زنگنه از ازندریان نفر دوم و علیرضا احمدوند از نهاوند نفر سوم سری اول و ماهان حسنی از بروجرد، رسول قائدی از بروجرد و ملک شاهی و بیدمشکی مقام‌های اول تا سوم سری دوم همچنین علی ارتباطی از ملایر و ماهان حسنی از بروجرد و سید سهم الدین موسوی از خرم‌آباد نفر سوم سری سوم مسابقات شدند.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به حضور مربیان توانمند در هیئت‌های ورزشی ملایر بیان کرد: ملایر درزمینهٔ مربی در هیئت‌های ورزشی مشکلی ندارد و در این هیئت‌ها ۱۷۱ مربی کارت دار و رسمی مسئولیت آموزش علاقه‌مندان را بر عهده‌دارند که در بعضی از موارد مربیان عضو تیم‌های ملی هستند و شهرستان ملایر درزمینهٔ سطح و ظرفیت مربیان در جایگاه خوبی قرار دارد.

کد خبر 3778874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • همدانی ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
      0 0
      چه عجب یه بخاری از ملایر درآمد.